Koník s výrobní chybou

Hello, everypony~
Nikdo není neomylný. To je obecně známý fakt, kterého jsem si byla odjakživa vědoma. Nikdy bych ale nečekala, že si tento fakt ověřím koupí jednoho sametového Filly koníčka.

9. ledna tohoto roku jsem neměla moc dobrý den. A tak, abych si zvedla náladu a cítila se lépe, rozhodla jsem se, že si půjdu koupit Fillýka, jakéhokoliv. Bohužel bydlím v malé obci, kde jediný zdroj těchto rozkošných koníků je jakási pochybná trafika. Neměla jsem tedy moc na výběr a zakoupila si "Překvápko". Pokud nevíte, co to je, jedná se vlastně o čtvrtku s potiskem, ke které je v celofánu přibalená hračka v sáčku, v tomto případě Filly blindbag.


No a překvápko to skutečně bylo. Protože když jsem otevřela Filly Witchy sáček a čekala v něm koníka z čarodějnické kolekce, místo něj jsem tam našla tohohle pašáka, který spíše připomínal Filly Elves. Podívejte se sami.


Začala jsem přemýšlet, co je tenhle koník zač. Chyběly mu kytičky v hřívě, kamínek v korunce měl jinou velikost a navíc byl celý odřený. Byla jsem lehce zklamaná, zároveň jsem však měla pocit, že ještě něco tu nehraje, něco mnohem zvláštního. Koník mi totiž něco připomínal. Sedla jsem k internetu a našla si staré články naší bývalé spoluadministrátorky Rainbow, která sem přispívala v letech 2012-2013. Po chvilce hledání jsem našla její článek "Jak je to s Jewel a jejím kamínkem nálady" (klikněte na odkaz). A hle, mé podezření se potvrdilo - nejen, že tento koník je Filly Elves, je to speciální Filly Elves.

Ukázalo se, že tento koník se jmenuje Jewel, unikátní elfí koník, který se dal sehnat pouze v Německu. Byl speciální pro svou korunku, ve které měl kamínek nálady, měnící barvu dle okolní teploty. Tento však onen kamínek neměl.


Tento fascinující objev zcela vyvrátil mé zklamání a potěšil mě. Rozhodla jsem se, že chudince Jewel, která vlastně ani Jewel není, pomůžu, a aspoň spravím její díry v ocásku. Zašla jsem do kreativního obchodu a koupila balíček malých plastových kamínků za 15 korun. Ještě bylo zapotřebí sehnat vteřinové lepidlo a operace mohla začít.


Netrvalo dlouho a operace byla úspěšná. Sedřený kožíšek sice spravit nedokážu, ale aspoň jsem chuděrce pomohla takhle. Jak se mi to povedlo, posuďte sami.


Teď už zbývalo ji jen zařadit do sbírky. Jenže jak? Jewel byla výjimečná pro svůj kamínek nálady, a tato Jewel ho neměla. Proto jsem na to šla po svém a této krásce změnila jméno na "Jevel". Jako Jewel, ale pokažená, nepravá, s jednoduchým V.

Můžu tedy říct, že moje Jevel je unikátní a nikdo jiný takového koníka nemá. Navíc jsem do ní vložila trochu své práce, a o to ji mám radši. Mám z ní ohromnou radost ♥ Možná začnu Překvápka nakupovat častěji, protože skutečně překvapují více, než obyčejné blindbagy v hračkářství. :D

A co vy? Stalo se vám něco podobného? Našli jste ve svém sáčku koníka, který měl nějakou zásadní výrobní chybu? Podělte se o své zkušenosti v komentářích! :)

~Eliška Poníková

1 komentář:

  1. Tyjo, úplně mě rozčiluje ten fakt, že někdo dá poničenou hračku do prodeje >:( Jevel je moc hezká tho!

    OdpovědětVymazat