Šablonky na pixel poníky

Hello, everpony~

Nevím, jestli si to někteří ještě pamatujete, ale jeden čas jsme s bývalou spoluadminkou Rainbow hodně vyráběly takové specifické pixel poníky, které jsme našly na internetu. Dodnes nevím, kdo je jejich původním autorem, dají se najít na různých webových stránkách, bez uvedení původního zdroje.

Každopádně mě napadlo, že bych vám sem mohla vložit šablonky, abyste si je mohli vytvořit také. Postačí na to i prosté Malování ve Windows. Pokud nemáte žádný grafický program a Malování se vám protiví, můžete tvořit i na webové stránce →Pixlr←. I já ji jeden čas používala a hodně mi vyhovovala :)

→GALERIE SE ŠABLONKAMI←

Na tomto odkaze najdete všechny šablonky, které mám, a to dvojího druhu - jedny s podkladovou barvou, druhé úplně průhledné, jen s linkami. Jak s nimi budete pracovat, to už je na vás. Můžete poníkům i smazat hřívu, kterou mají, a nakreslit jim úplně jinou. A nebo je jen vybarvujte a vkládejte do nich zajímavé textury. Vše je jen na vaší fantazii :) Pro inspiraci přidávám pár svých výtvorů, které se mi moc líbí:



 
Nemůžu si pomoct, jsou prostě roztomilí. Občas tyhle šablonky využívám, když si potřebuji rychle udělat barevné schéma nějaké nové pony postavy. Takže i kdybyste je nevyužili jako ikonku na profilu nebo maskota blogu, hodí se pro návrhy nových designů :)

Budu moc ráda, pokud mi do komentáře nebo kamkoliv jinam ukážete, jak jste dopadli! ^-^ Pochlubte se svými výtvory! <3 Případně vám mohu poradit, pokud si nebudete vědět rady :)

Hodně štěstí při tvoření!
~Eliška Poníková






Žádné komentáře:

Okomentovat