Filly Princess kolekce dokončena!


Hello, everypony!

Přináším vám další, velice opožděný článek. Dnes chci totiž hovořit o Filly koníčcích, které jsem dostala v listopadu. Ano, opravdu jsem se k jejich dokumentaci dostala až teď. Naštěstí mi to připomněla Selendra, když v jednom komentáři zmínila Filly časopisy - mockrát děkuji, Selendro ♥

V listopadu jsem totiž měla svátek, a tak mou mamku napadlo, že mi k němu zakoupí dva Sparkles časopisy, které zahlédla kdesi v Berouně. Ke každému byl jeden bling bag Filly Princess. Říkala jsem si: „Ah, z Filly Princess už mám všechny kromě Amiry, takže asi budu mít další dva koníky na výměnu. To je škoda."

Rozhodně jsem nečekala, že v sáčku najdu toho jednoho jediného koníka, který mi chyběl do celé Filly Princess sbírky - princeznu Amiru. Byla jsem v šoku, když jsem ji tam opravdu našla! Za celá ta léta sbírání se mi tak velká náhoda ještě nestala. Fakt to byl ten nejlepší dárek k svátku ♥

V druhém sáčku byla Magica, která už sice v mé sbírce je, ale je to jedna z mých oblíbených figurek, a tak mi nevadí, že ji mám dvakrát ♥ Je vážně cute, připomíná mi ty časy, kdy Filly koníci ještě měli přírodní barvy a nebyli jen celí růžoví, jako je tomu teď.

 Pod perexem najdete fotky mých nových ňufinek ♥ Vlevo je hnědá Magica, vpravo béžová Amira ♥





Je to úžasný pocit, po cca 10 letech dokončit další sbírku ♥ To už jsou tři - Filly Forest, Beach Party a Princess. Doufám, že se mi jednoho dne povede dosbírat i Filly Fairy, to by bylo super. Tyhle čtyři nejstarší série jsou zároveň moje nejoblíbenější, a narozdíl třeba od Filly Butterfly mají v mém srdíčku vymezené velké místo. Strašně moc mi chybí doby, kdy Fillýci byli i hnědí, černí a flekatí. Měli svoje nezaměnitelné kouzlo, hlavně úplně první série, kde každý koník měl přiřazené i reálné plemeno koně. Bohužel, nové série na mě působí spíše jako napodobeniny My Little Pony, a to mi přijde jako škoda, protože už nejsou tolik originální. Co si o tomhle myslíte vy? Které Filly kolekce máte nejradši a proč? Budu se těšit na vaše komentáře ♥

 

Mějte se krásně a nezapomeňte dodržovat pitný režim!

- Eliška Poníková

4 komentáře:

  1. Musím říct, že ty staré kolekce vypadají moc hezky! (Přirozené barvy jsou SUPERIOR vždy - a nejen u filly koníčků.) Also, gratuluju! :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo! Hele, mám v plánu udělat vlastní fan-made kolekci Fill koníčků, jakože nadesignovat všech 21 kousků a možná některé i vymodelovat. Kdy se k tomu dostanu, to nemám nejmenší ponětí, ale pokud se do toho někdy opravdu pustím, hodlám jim dát přírodní barvičky <33 a děkuju, hun! x3

      Vymazat
    2. Oooh, to zní skvěle! :0 Hned bych si jednoho pořídila<3

      Vymazat
  2. Wow gratulka!:) ja zhanam tiez Filly Princess, ale neviem kde zohnat blind bagy :/ vedrl by mi ktosi poradit? Dakujem.

    OdpovědětVymazat