Vánoční dárečci

 Hello, everypony!

Po dlouhé době tu jsem opět s novým článkem. Ne že bych neměla o čem psát, nových kousků do sbírky jsem za poslední dobu získala celkem dost, ale mám problém s obrázky. Zima má jednu velkou nevýhodu v tom, že kdykoliv mám konečně čas (tedy nejsem v práci a zároveň nespím), většinou to je v momentě, kdy už není denní světlo. A bez denního světla nemohou být hezké fotky. 

 Přesto se mi povedlo udělat aspoň tyto čtyři. Řekla jsem si, že si letos udělám radost a nadělím si pod stromeček Filly koníčky, protože kdo jiný, když ne já? Objednala jsem si tedy z Mimibazaru narozeninový Filly kalendář, který byl zlevněný ze tří stovek na jednu! Je v něm sedm okýnek se čtyřmi Filly koníčky, dortem, svíčkou a zabaleným dárečkem. Ty maličké předměty jsem zapomněla vyfotit (možná dodám foto později), ale pečlivě jsem zdokumentovala všechny čtyři promo koníčky. Tady jsou!

Toto je Olivia z Filly Elves s kyticí v kopýtku. Moc ji miluju, je prostě úžasná! ♥ 

Dalším ňufíkem, který na mě vykouknul, byl Loki z Filly Unicorn kolekce s dárečkem. Podobný dáreček, jen trošku větší, byl i samostatně k němu. ♥

A teď přichází na řadu miminka! Třetím koníkem byla baby Melian z Filly Fairy kolekce, s narozeninovým balónkem. To už je moje druhá promo Melian, ještě mám jednu baby s hůlkou v kopýtku ♥

A borec na konec, můj oblíbený baby Cedric z Filly Princess kolekce, s dárečkem v kopýtkách! Asi jsem se tu ještě nestihla zmínit, jak moc mám ráda Cedrica. S Magicou a Crystal je v mých TOP třech ponících z princessek. A tahle promo verze je prostě extrémně roztomilá ♥

Ze všech pašáků mám obrovskou radost! Snad se mi povede je později nafotit lépe. Sníh k tomu přímo vybízí, bohužel na tom časově nejsem úplně nejlépe.

Doufám, že jste si i vy užili svátky a pořádně si odpočinuli. Pokud jste také dostali k Vánocům poníčky, ať už Filly nebo MLP, pochlubte se mi v komentářích, moc ráda si je pročtu ♥ 

Mějte se krásně a opatrujte se!

~ Eliška Poníková

4 komentáře:

  1. Ti jsou všichni krásní! :) Já jsem dostala Breyer koně a Schleich koně. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky se mi moc líbí! x3 A ohh, breyery a schleichy jsem vždycky moc obdivovala, i když sama mám asi jen dva schleich. Bývalá adminka Rainbow je hodně sbírala a fotila s nimi naprosto fantastické snímky <3

      Vymazat
  2. LOKI alias genderbeld APPLEJACK, amirite? (Je clearly můj oblíbenec xD)
    Jinak, vlastně můj narozenino-vánoční dárek jsou moje Sylvanian families, které jsem si koupila až teď :,) nejsou to sice poníci, ale jsou stejně soft!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Yes yes, všimla jsem si xD x3 Ale jsi naprosto validní, taky mám Lokiho ráda <3
      A ano!!! Oni jsou tak. Moc. Cute. Těší mě, že sis udělala radost <3 Už se těším, až je nakreslíš, ňufinky malé <3

      Vymazat