Úplně noví My Little Pony třetí generace!

Hello, everypony!

Dnes se s vámi chci podělit o internetový obchod, který jsem nedávno objevila čirou náhodou při hledání Ponyville domečků. Jmenuje se →Darovánek← a jsou na něm k sehnání My Little Pony třetí generace, úplně noví, v originálním obalu. A nejen to, jsou za opravdu skvělou cenu! Když jsem to objevila, nemohla jsem tomu uvěřit, asi čtvrt hodiny jsem si ověřovala přes recenze a rejstřík firem, zda je tento e-shop opravdu legitimní a aktivní. Ukázalo se, že je!

A tak mi přišel balík plný poníků! V době, kdy jsem je objednávala, byl na e-shopu větší výběr, než nyní. Nevím, jak dlouho je budou mít na skladě, ale i přesto sem přiložím odkazy, ať si je můžete objednat i vy! Případně všechny jejich MLP produkty najdete →tady←.

Crystal Crown

První je tento playset Crystal Crown s doplňky, studnou přání a videokazetou s MLP pohádkou v němčině. Stál mě 85 Kč, →zde← odkaz na jeho koupi. Dlouho jsem zvažovala, zda si objednat jeden, nebo dva. Nikdy předtím jsem neměla ve sbírce koníka v originálním balení, který by zůstal nevybalen. V době, kdy jsem je dostávala úplně nové, jsem byla dítě a chtěla si s nimi hrát, a teď už se k nim dostávám především second hand formou. Vím, že v originálním balení má mnohonásobně vyšší sběratelskou hodnotu. Jenže ono je tak těžké ho nevybalit a nepomazlit! Nějakou dobu jsem se přesvědčovala, že mi stačí jen jeden a že si nebudu jako hamoun kupovat dva, vždyť takhle bych mohla někoho jiného připravit o možnost ho taky vlastnit. Když jsem ale viděla, že někteří lidé toho využívají, nakoupí si několik těchto sad za 85 korun za kus a pak je jiným, nicnetušícím sběratelům přeprodávají za mnohonásobně vyšší ceny, řekla jsem si, že je v pořádku si doobjednat ještě jednoho pro své osobní potřeby. Takhle budu mít jednoho v originálním balení a druhého vybalím.


Rainbow Dash

Dalším koníkem je Rainbow Dash s velikonočními oušky. Tento produkt už je bohužel na e-shopu vyprodaný, takže nemohu přidat odkaz. Stál mě 131 Kč. Sice už jednu Rainbow Dash mám, ale v úplně jiné póze (tzv. mold) a s jinými barvami. Je moc milé mít dvě různé a porovnávat je. Tahle RD si ještě chvilku pobude v krabici, ale až se osmělím a osvobodím ji, určitě s ní nafotím nějaké hezké jarní fotečky, nebo fotky pro porovnání s mou první Rainbow Dash.


Rainbow Dash

A další Rainbow Dash, tentokrát G3.5, Ponyville (malá) verze. Ke generaci 3.5 jsem se dostala až teprve nedávno, a stále si stojím za tím, že G3.5 česací figurky jsou děsivé. Tyhle malinké jsou ale docela roztomilé, a tak jsem si řekla, že se potěším touto kráskou za 77 korun. Také už bohužel není na e-shopu k dispozici.


Merriweather

Pak jsem si objednala dva plyšáky! Jedním z nich je Merriweather, kterou již mám jak v normálním, tak i v Ponyville provedení. Původně jsem objednávala čtyři plyšáky, protože inzerovali čtyři různé druhy. Krátce po uskutečnění objednávky mi však e-shop zaslal omluvný e-mail, kde mi vysvětlili, že kvůli výprodeji těchto plyšáků mají už jen dva druhy, a zda jsem v pohodě s tím, aby mi tedy zaslali jen tyto dva a zbytek peněz mi byl vrácen zpátky na účet. Ukázalo se, že to asi byly dva úplně poslední kousky v jejich sortimentu, protože hned na to nabídka tohoto zboží zmizela úplně. Fakt mám radost, že jsem je stihla, jsou to totiž moji historicky první MLP plyšáci, které vlastním.


Shenanigans

Tento druhý plyšák se jmenuje Shenanigans. Strašně moc ho miluju, spolu s Merriweather je moc roztomilý. Jen si nejsem jistá, jestli je budu mít vystavené na poličce, či jim najdu místo na gauči. Prozatím se spolu pusinkují na vrchu police a mají se fajn. ♥


Toola Roola

Tenhle koník mi přišel ve středu v dalším balíčku, když jsem doobjednávala druhou Crystal Crown. Toola Roola! Teď už mám oba její designy v Ponyville provedení, z toho mám obrovskou radost. Tuhle postavu mám moc ráda, a taky jsem nadšená z toho, že mám další Ponyville příslušenství! Moc si tu nostalgii užívám. Taky se chvilku budu kochat jejím originálním balení, než ji otevřu. Asi je budu otevírat postupně, abych si hezky nadávkovala serotonin. 
Svoji vlastní Toolu Roolu si můžete koupit →zde← za 133 Kč, stejně jako Pinkie Pie s vozíčkem a čajovou soupravou (tu už mám z dětství, takže jsem si koupila jen Toolu).


Jsem ze všech pokladů nadšená! Byla vážně velká náhoda, že jsem na ně narazila, v té době jsem totiž shodou okolností zvažovala koupi právě tohoto setu s Crystal Crown, ovšem za 600 Kč. Zachránilo mě právě ono hledání Ponyville domečku, protože jsem si chtěla rozložit svůj "pony budget" a zvážit, jestli si místo toho nekoupím něco jiného (především protože mi 600 korun přišlo opravdu hodně). Ale jak říkává moje vedoucí v práci: „Všechno je tak, jak má být.“

Také jsem ráda, že jsem se konečně dostala k napsání tohoto článku. V poslední době mi chodilo hodně Filly, které jsem objednávala pro sebe i pro kamaráda, takže jsem se snažila nejdřív psát o nich, než mu je pošlu do Německa. Teď už se ale naše výměna uskutečnila, a já se zase mohu soustředit na svou osobní MLP sbírku. Ještě stále jsem se neodhodlala k tomu, abych své nové přírůstky vysvobodila z tohoto průhledného plastového vězení. Až se mi to ale povede, ráda bych udělala nějaký roztomilý photoshoot venku v přírodě ♥ 

Doufám, že byl pro vás článek přínosný a že si i třeba i vy obohatíte sbírku o tyto jedinečné sběratelské kousky. Přijde mi důležité, abychom jakožto komunita společně sdíleli zdroje a navzájem si pomáhali a radili si. O tom to celé je a opakujeme si to pořád, že přátelství je magické. A toho hesla bychom se měli držet. 

~Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat