Modrá Crystal, mentolová Pretty a mechový Amin

Hello, everypony!

V →minulém článku← jsem se zmiňovala o speciální Filly Princess sérii, ve které se dali sehnat koníci s různě barevnou hřívou. Asi není divu, že jsem se jakožto vášnivý milovník postavy Crystal rozhodla nasbírat všech pět variant této postavy s různou barevnou hřívou. Předtím jsem vám ukázala růžovou Crystal, dnes Vám chci představit modrou Crystal. Byla součástí opravdu velikého balíku Filly koníků, který mi přišel v krabici od bot. Původně jsem totiž chtěla jen tuhle Crystalku, potom jsem tam ale objevila více koníků, kteří mě zaujali, a pak druhá polovina objednávky byla pro mého kamaráda Moji. Začneme koníky, které jsem si objednala pro sebe, ale dále vám v článku ukážu více princezen z barevné edice.

Crystal s modrou hřívou (Filly Princess)



Jsem z ní vážně nadšená! Tímto mi do barevné sbírky chybí ještě fialová Crystal a žlutá Crystal. Snad se mi časem povede najít všechny, i když se už dají sehnat pouze jako second hand. Na modré Crystalce je to dost poznat, z jedné strany je hodně odřená.

modrá Crystal & normální Crystal (Filly Princess)

Zde je pro porovnání s normální Crystalkou. Povšimněte si, že barevná Crystal nemá v korunce kamínek.


baby Ronja & Xander (Filly Elves)

Dalšími koníky, které jsem si vybrala, jsou baby Ronja a Xander. Tímto už mi chybí do dokončení Elves sbírky pouze Amanda a Felix. To je vzrůšo!


Sabrina & Abra (Filly Witchy)

Potom tam byly tyto miloučké čarodějnice, Sabrina a Abra. Už delší dobu mám ve své sbírce Cadabru, a teď jsem jí konečně sehnala její sestru Abru!


Freya (Filly Butterfly) & Philip (Filly Wedding)

Toto jsou velice drahocenné kousky do mé sbírky, Freya a Philip. Freyu jsem moc chtěla už delší dobu, protože je to můj nejoblíbenější koník z motýlí edice. Koukejte na její barvičky a detaily! Moc ji miluji. Philip byl mým posledním koníkem, který mi chyběl do základní Filly Wedding kolekce. Teď už mám manžela pro Penelope, yipeee! Bohužel, i on je dost odřený, a asi se nebudu bránit pořízení ještě jednoho Philipa. Přesto mám radost, že si ho mohu odškrtnout ze seznamu.


Hypnia & baby Astro (Filly Stars)

Posledními koníky, kteří mi přišli, jsou tyto sladké hvězdičky, Hypnia a Astro. Obě dvě jsou ve skvělém stavu, jen teda toho, že má Astro takhle pokažené očko, jsem si všimla až při editování fotek. Nevadí, i tak je hezky huňatá a roztomilá ♥ Jsem ráda, že ji mám v baby i v normální velikosti!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ashia, Kirina, Bianca, Luna (Filly Unicorn)

Přichází na řadu koníci pro Moji! Díky této objednávce budou mít Moji dokončenou svou unicorn edici. Mám velikou radost, že jsem jim s tím mohla pomoct. ♥ Navíc tyto figurky jsou ve vážně pěkném stavu.


baby Leonarda, Crystal, Jade s maskou (Filly Princess)

Leonarda, Crystal a Jade. Byla jsem tak moc nadšená, že jsem sehnala Moji koníky, kteří chtěli, a že budou mít Crystal v lepším stavu, než jakou mají teď... A až pak po focení jsem si všimla, že tahle Crystal má trošku jinou barvu, než ta moje. Moje má víc teplou růžovou, takový odstín lososové, zatímco tato Crystal, kterou jsem koupila pro Moji, má víc chladnější odstín růžové barvy. Takže jsem se s Moji domluvila, že si tuhle Crystal nechám, a koupím jim místo toho jinou. Protože můj život potřebuje hodně Crystalek a protože tohle už je asi obsese.


Amin & Pretty (Filly Princess re-colored edice)

To ale nebyli jediní koníci z Filly Princess, které jsem pro Moji objednávala. Jak jsem slíbila výše, tahle objednávka měla víc princezen z barevné edice. Tohle je konkrétně Amin s Pretty. Pojďme si oba poníky porovnat s jejich originálním designem:

re-colored Amin & originální Amin (Filly Princess)

Vlevo můžeme vidět přebarvenou verzi, vpravo originál. Amin se zelenou hřívou má takový příjemný mechový nádech, líbí se mi.

re-colored Pretty & originální Pretty (Filly Princess)

Pretty je v této speciální verzi naprosto rozkošná! Má takový mentolový nádech, vlastně je taková "reverzní" Minty z My Little Pony! Možná proto se mi tolik líbí, protože Minty je moje oblíbenkyně. 


Fantasma & Wilma (Filly Witchy)

V neposlední řadě jsem pro Moji objednala tyhle dvě krásky, protože můj drahý kamarád se snaží nasbírat celou Witchy sérii, včetně Mysterious rodinky, do které patří i Fantasma. Miluji ty jejich roztomilé pláště. ♥


Momo (Filly Butterfly)

A na závěr článku přidávám Momo. Původně jsme chtěli objednat Summer, ale prodávající to asi nějak popletla a místo toho poslala tohohle koníka.


Myslím si, že tohle je asi největší Filly objednávka, jakou jsem kdy udělala, i když polovina koníků nebyla pro mě. Co vy? Jaká byla vaše největší objednávka poníků a kolik obsahovala kousků? Napište mi do komentářů ^-^

~Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat