Další speciální figurka v Překvápku

 Hello, everypony!

 Tak je to tady, první článek na přestěhovaném blogu! Musím říct, že mi trhalo srdce, když jsem musela veškeré své stránky přesunout z blog cz na blogspot, hlavně když jsme na to měli jen měsíc. Jakožto člověk, který už má stálou práci, jsem měla celkem problém si na to najít čas. Proto tenhle "nový" blog stále ještě dávám dohromady. U 95 % veškerých článků mi totiž zmizely fotografie, což je... Docela nemilé, když se vám to stane u blogu, jehož obsah tvoří hlavně fotky a obrázky. Z toho důvodu vás při návštěvě našeho nového Filly Crystal prosím o shovívavost, stále opravuji mnoho článků a dodatečně do nich přidávám fotky, pokud si pamatuji, kde jaké byly. Možná to je zbytečné, vzhledem k tomu, že tenhle blog určitě nebude mít nijak extra velkou návštěvnost (stejně jako jeho první verze), ale dělám to spíše pro svůj lepší osobní pocit. Pokud jste se tu objevili a zajímá vás má tvorba, věřte, že vám jsem nesmírně zavázaná a vděčná. Představa, že i po tolika letech někoho zajímá obsah tohoto blogu, pro mě hodně znamená.

Každopádně jsem zpátky! A spolu se mnou i moje sbírka poníků, která stále roste i po více než jedné dekádě!

Fillýka, o kterém chci dnes mluvit, jsem si koupila někdy v září. Chtěla jsem si udělat radost a koupit si malý dáreček k narozeninám, takže Překvápko v trafice byla jasná volba. Už jsem si tam jedno dříve koupila, psala jsem o něm v článku "Koník s výrobní chybou". Říkala jsem si, že tentokrát už bude koník v něm normální, už to nebude žádná "chyba v matrixu", to by přeci byla velká náhoda. Zpětně si ale začínám myslet, že nejde o náhody, nýbrž o úmyslné strkání "chybných" kousků do Překvápek. Co jiného s nimi dělat, když do normálního sáčku k prodeji je dát nemohou? Najednou to všechno dává smysl.

Už si úplně nevzpomínám, jaký sáček byl v tomto Překvápku, myslím že Filly Stars nebo Filly Elves. Vím jistě, že obal od Filly Butterfly to rozhodně nebyl. Uvnitř ale Butterfly byl, a to ne jen ledajaký. Seznamte se, tohle je Bea, v kopýtku drží soudeček medu. Googlila jsem a zjistila jsem, že tato figurka se dá sehnat buďto v limitovaných vajíčkách nebo v hracím setu s domečkem. Zda se aspoň jedno z toho dá sehnat tady v České republice, to nevím, v tak malé obci se nikam do většího hračkářství nedostanu. O to větší je pro mě tato figurka unikát! ♥ Mám z ní obrovskou radost, je moc roztomilá ♥

(Fotky pod perexem)



 
To je ode mě pro tentokrát vše. Za týden nebo dva se sem pokusím zase napsat, do té doby se mějte skvěle a užijte si začátek adventu!
- Eliška Poníková

8 komentářů:

  1. Ta je nádherná! To jsi měla vážně štěstí. :) Jinak ještě existuje časopis Sparkys pro holky, kde bývají Filly Royale a Filly princess. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že s někým mohu sdílet radost z ní ❤️ A ano, Sparkys časopisy znám, mamka mi minule koupila dva k svátku! :3 Byly v nich Filly Princess Magica a Amira, která mi jako jediná chyběla do dokončení celé Filly Princess kolekce 😍 Brzo o tom napíšu článek, jen jsem se nedostala k tomu, abych upravila fotky.
      Mockrát děkuji za komentář i za info, snad na ty časopisy budu narážet častěji ❤️ Tady v obci jsem narazila jen na ta Překvápka, a ani ta už v trafice nemají :(

      Vymazat
  2. Tak to je super, že jsi dokončila kolekci. :) Tady u nás zase nemají ty Překvápka, jen tyhle Sparkys a to taky nevím jestli nějak pravidelně. Dneska jsem narazila že hračkářství Dráčik má Filly Angels a Ballerina! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, ty časopisy právě mamka taky někde sehnala, ale nevím kde. A ta Překvápka už jsem znova v trafice nezahlédla, asi jsem je tam všechny vykoupila .-. :DD Ohhh, musím se vypravit do Dráčiku, dlouho jsem tam nebyla! Zatím jsem z těchto kolekcí zahlédla jen pár fotografií na internetu :c

      Vymazat
  3. Takhle jsem v nějakém překvápku před pár lety taky získala nějakého Fillyho :0 teda, moje znalost jejich jmen a třídění je naprosto nulová a už ho ani nemám u sebe :( ale vím, že byl moc hezký!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono dřív ta Překvápka byla celkem běžná, dalo se to sehnat snad všude za 60 korun. Prodávala se v nich ta první kolekce bez korunek :3 Potom už to bylo jen ojediněle, no a teď... Jsou ta překvápka spíš takové chyby v matrixu :DD

      Vymazat
    2. Oh :( Ale je dobrý, že máš na ně čuch :0

      Vymazat
    3. To ani není tolik čuch jako spíš: ,,V téhle zapomenuté díře po granátu ještě mají něco, co už se nikde ani neprodává, protože v době, kdy se to tu produkovalo, to nikdo nekoupil, a tak to tu hnije už x let." :DD

      Vymazat