Růžový poklad

 Hello, everypony!

Jsem tady s dalším článkem. Mám jich v plánu hodně, protože poslední dobou si kupuji více poníků, ale zjišťuji, že můj největší kámen úrazu je focení a následné upravování fotografií. To znamená, že i když jsem mezitím získala plno dalších nových poníků, napíšu článek o jednom, jehož nalezení již vůbec není aktuální, nicméně je to jediný upravený set fotografií, který mám. Bolest.

V červenci jsem nastoupila do své první plnohodnotné práce na plný úvazek. A očekávala jsem od ní mnohé, jen ne to, že v ní budu nalézat poníky. Když tu náhle se stalo nemožné a z harampádí se vynořila G4 Pinkie Pie. Z á z r a k.

Stála mě pouhých 5 Kč. No neberte to.

Takhle vypadala po tom, co jsem si ji přinesla domů:


A takhle po úpravě, kdy jsem jí hřívu umyla v kondicionéru a zkrotila ji:


A nakonec momentka s Mikešem, protože se tu dlouho neukázal, pašák jeden <3

To je ode mě vše. Prosím, přejte mi, abych porazila svoji lenost a obšťastnila tento blog více články. Momentálně totiž v tomto souboji prohrávám :c

Přeji Vám všem krásné prožití vánočních svátků, a mnoho štěstí a zdraví do nového roku. Opatrujte se! ♥

- Eliška Poníková

4 komentáře:

  1. Rovnou jí můžeš zastřihnout konečky a bude to pravý kadeřnický zážitek! :D Ale i tak její hříva vypadá soft <3 (I Mikešek)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele, možná by jí to i bodlo, ale jsem v tomhle hrozný srab a nikdy jsem se k tomu neodvážila. xD Fakt nechápu děti, které bez problému ostříhají každého svého poníka nebo panenku. To jsou podle mě psychopati. Mikešek je velice soft uwu <3

      Vymazat
    2. Chápu. Já nemám odvahu zastřihnout ani svoje vlastní vlasy. xD

      Vymazat
    3. To je naprosto validní xD Já taky.

      Vymazat