Neobvyklá výměna s Maky

Hello, everypony!

V dnešním článku vám chci ukázat poníky, které jsem dostala od své kamarádky Maky. S Maky jsem totiž uskutečnila neobvyklou výměnu - 5 poníků za dva ručně pletené shamballa náramky. Kamarádka byla ráda, že poníci neskončily u nějaké malé známé, která by je dozajista zničila, a já byla ráda, že jsem ji mohla obdarovat něčím, do čeho jsem vložila svůj čas a úsilí ♥

Takže tady jsou ňufíci, kteří mi přišli v balíčku spolu se sladkým dopisem a kartičkami! Echo z Filly Fairy, Rose a baby Rose z Filly Unicorn, a a dva My Little Pony: Friendship is Magic poníci; Shoeshine a Diamond Rose.

Echo, Rose a baby Rose, společné mazlení ♥ 

Extrémně roztomilá Echo ♥

Echo v kytičkách ♥

Mini Rose a maxi Rose ♥

Rose v rozmarýnu. Potom se divím, proč moji koníci tak voní :D

Vlevo Diamond Rose, vpravo Shoeshine ♥

Ještě jedna fotka. Když jsem všechny fotky editovala, vypadaly v pořádku, ale teď mi přijde, že jsou všechny ve strašné kvalitě :c

Shoeshine v mechu na zahradě ♥

Mám z nich obrovskou radost! Ještě jednou děkuju, Maky! ♥

2 komentáře:

  1. Omggg ty jsou sweet! (Baby Rose ownuje moje srdce) A ty MLP mám doma taky! :0 Applejack a pak nějakou fialovou. Bohužel nevím, kde chudinky skončily :,)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaaaaa, baby Rose je baby of my heart ;.; a yess, někde jich mám taky pár, co jsem vyměnila s Luckou. Až zase najdu svou sbírku, ukážu Ti je, jeden z nich se Ti bude líbit! Má mold jako Pinkie Pie, ale má červeno-oranžovou nebo červeno-růžovou hřívu, teď si nejsem jistá. A je moc cute!

      Vymazat