Lissy koník a další poklady z práce

 Hello, everypony!

Po dlouhé době jsem zpět. Snad teď budu psát častěji, vzhledem k tomu, že venku jsou ideální podmínky pro focení a konečně mám u sebe celou svou pony sbírku (yep, byla celou dobu na půdě).

Dnes bych vám chtěla ukázat další poklady, které jsem našla v práci. Pamatujete si na článek s Pinkie Pie? Ukázalo se, že nebyla posledním koníkem, kterého objevím.

Nejdřív jsem našla tohohle zvláštního ňufíka. Byla jsem dost zmatená, odkud se vzal a co je vlastně zač. Viděla jsem už pár takových poníků na mimibazaru, ale vždy byli inzerováni pod jménem "Filly".
Hledala jsem a zjistila, že tito koníci se jmenují Lissy Magic Ponys. Také se prodávali v časopisech jako Filly, dokonce se jeden čas v těchto Lissy časopisech prodávali i Fillýci, dokud jejich partnerství s Filly neskončilo (zdroj Fakie Spaceman).
Lissy Magic Ponys jsou tedy velmi podobní Filly koníčkům, dokonce mají podobný tvar bling bagu a podobné kartičky ke každému koníkovi. Od Filly koníčků se liší především očima a někteří zpracováním - Lissy mají i kolekce bez semiše, tedy ne všichni jsou sametově hebcí.
Mým nalezencem je koník jménem Granny, asi má tedy představovat starší babičku. Z jedné strany má bohužel odřenou tvář, přesto je ale roztomilá, pokud se na ni díváte z boku. Jakmile se na ni díváte zepředu, je docela děsivá.


~~~~~~

Dalším nalezeným koníkem je Astro z Filly Stars. Astro už jednu mám, z blistru s baby Fillýkem, a ta má křídla pokrytá třpytkami. Tahle nalezená je však taková nemá, pouze průhledná. Ptala jsem se na to lidí na Filly serveru, Solbit mi vysvětlila, že "normální" Filly Stars z bling bagu mají křídla stejně provedená, jako tahle nalezená kobylka, a že moje původní Astro je speciální verze z blistru. Tímto děkuji Solbit, jsem zase o něco moudřejší! ♥
Znamená to tedy, že mám jednu z nich na výměnu! Pokud byste měli zájem, napište, domluvíme se~


Vlevo nalezená Astro, vpravo má původní koupená Astro.

A samozřejmě fotka s mým kočičím pitomcem, protože musí odborně dohlížet na všechno, co dělám na zahradě.
 
~~~~~~

Třetím koníkem, který nalezl nový domov v mém stádu, je tento malý prcek. Ten mě zmátl asi nejvíc, protože to není běžný Filly Fairy baby koníček. Nejen že má jiná křídla (Filly Fairy je mají svítící zelená), i jeho barvy jsou tak trochu špatně - tento mold má totiž Luthia, ale figurka je obarvená jako Pando. Na moment jsem nechápala, jak taková figurka mohla vzniknout, říkala jsem si, že to bude asi chyba jako s mojí Jevel. Potom jsem ale na instagramu FillyFun2017 našla toho samého koníka. FillyFun2017 a Solbit mi vysvětlily, že tito koníci byli v krabičkách se sladkostmi pod názvem "Белокрылые понечки и поняшки" (Belokrylye ponečki i ponjaški, v překladu Bělokřídlí poníčci), dali se koupit v Rusku. Mám tedy Filly koníčka až z Ruska! Solbit mi pomohla a zjistit, že se jmenuje Ostroglazka, v češtině Bystrozraká.



Chtěla jsem zrovna vyfotit, že kousek jejího ocásku je "useklý", ale opět mi vlezl do záběru Mikeš.

Další fotka s Mikešem, protože proč ne?

Vlevo oficiální Luthia, uprostřed Bystrozraká, vpravo oficiální Pando. 
Bylo by roztomilé udělat z nalezence dítě Luthie a Panda, ale podle rodokmenu jsou to matka a syn, takže to asi úplně nepůjde.
 
 
Ze všech tří nalezenců mám velikou radost, stali se raritami mé sbírky! ♥
A co vy? Také jste přišli k některým koníčkům úplnou náhodou, třeba protože jste je po někom "podědili", nebo je našli ve starém harampádí? Napište mi do komentářů! :)

Mějte se krásně a hezký víkend!
~Eliška Poníková


2 komentáře:

  1. Woah, sice jsem žádné Filly koníčky nenašla u nás na půdě a pravděpodobně ani nenajdu (moc jsme jich neměly xD), jsou to tak cool objevy! Líbí se mi, jak máš super přehled ve všem o.o
    PS: Also, miluju jak jde Mikeš na Bystrozrakou! Jako kdyby ji šel lovit owo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já totiž měla své prďolky u sebe pod postelí, ale když se mi rozjelo astma, rodiče zaveleli, že všechno pod mou postelí musí zmizet, a všechny krabice uklidili... Jen nevěděli kam. Vše ostatní jsem našla, ale kolem krabice se svými poníky jsem dlouho chodila a netušila, že jsou právě v ní, protože byla nadepsaná "VYRÁBĚNÍ" :D Jsem ráda, že je mám zase zpátky, najednou se cítím kompletní ♥

      A hele, přehled získávám postupně. Googlení je celkem náročné, protože přeci jen Filly nejsou zas tak známí jako třeba MLP, a Lissy už tuplem ne. Naštěstí existuje stránka Filly Wiki, kde hodně dohledávám, a nebo se zeptám lidí na discord serveru, ti mi rádi poradí ♥ A o to víc chci takový obsah dál sdílet skrze své články, aby jiní lidé, kteří taky nevěděli, našli informace snáze. :3

      A ano, ano! I se mi líbí, že když je Bystrozraká otočená ke kameře zády, on odchází, a když čelem, on se k ní naopak plíží owo Vždycky mi ty fotky tak vylepší, ňuf jeden! :D

      Vymazat