Můj první Filly Angel koník!

 Hello, everypony!

Dneska vám ukážu své nové Filly koníčky z dovolené. Nejdřív mi totiž dva miláčky přinesla kamarádka, zatímco jsem čekala na vlak na Slovensko, pak jsem si udělala v Košicích výlet do hračkářství, no a nakonec jsem si při návratu domů koupila další dva v Praze na nádraží, protože jsem závislá a potřebuju odbornou pomoc.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

První koníci, kteří se mi o dovolené dostali do drápů, byly rohaté klisničky Leaf a Alvara. Leuška je objevila kdesi v nákupním centru, a jelikož to tehdy byli dva ze tří Filly Unicorn, kteří mi chyběli do sbírky, požádala jsem ji, aby mi je koupila. Děkuju, Leuš ♥

Alvara vlevo, Leaf vpravo

Obě byly v hracím setu s pokojíčky, Leaf ve světle růžovém, se zrcadlem a hřebenem, Alvara v zeleném, s pianem a stoličkou. Pokojíčky jdou spojit; buď je můžete postavit na sebe, nebo je zacvaknout po stranách. Rovněž jdou tímhle způsobem úplně uzavřít, takže jsem zacvakla obě strany a získala malou uzavřenou místnost pro ně - toho jsem na cestách využila, protože není nic horšího, než když vám po kufru běhají malí poníci.



Nejdřív jsem si říkala, že tohle příslušenství bude pro mě zbytečné, protože přeci jen koníky sbírám, nehraju si s nimi... Ale čím déle na to koukám, tím větší mám chuť si s nimi zase začít hrát. ♥ Je to fakt roztomilé! ♥

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Na Slovensku jsem byla pět dní v karanténě, ale jen co mi skončila, vydala jsem se do Košic do Optimy. Koupila jsem si jeden sáček s Filly Elves, jeden s Filly Royale, a potom něco spešl - svého prvního Filly Angel koníka!

Ve Filly Royale sáčku jsem měla Lori. Doufala jsem v Cedrica nebo Crystal, to jsou moji dva vytoužení ňufíci z Filly Royale, ale i Lori je moc roztomilá a udělala mi radost ♥ Co se Elves týče, ze sáčku na mě vykoukla Isabella, kterou už mám. Dost mě teď zpětně mrzí, že jsem si elfíků nevzala víc, jeden stál jen 2 eura. Snad se mi ještě povede je sehnat jinde, přeci jen to má své kouzlo, koupit si úplně nový sáček, než si objednávat konkrétní koníky na Mimibazaru. 

Vlevo Isabella, vpravo Lori ♥

Isabellu tedy dávám na výměnu. Nechce ji někdo vyměnit? Po rozbalení jsem ji jen dala do krabičky a nijak si s ní "nehrála", je tedy úplně nová. Bohužel, má takhle sedřenou barvu na oku, už jsem ji v tomto stavu rozbalila. Když jsem se na Filly Funtasia serveru ptala, jak bych mohla barvu obnovit, Fluori mi poradil, ať ji takhle nechám, že má svůj příběh. To mi vnuklo nápad ji trochu upravit, možná bych odlakovačem na nehty odstranila barvu z oka úplně a nakreslila jí přes oko jizvu, případně další jizvy po těle. Stala by se z ní válečná Isabella! Zatím to je ale jen nápad do budoucna, kdyby se nenašel nikdo, kdo by ji se mnou vyměnil.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A teď ke zmíněnému andílkovi! V ČR jsem Filly Angels nikde neviděla, ale připisuju to i tomu, že jsem z vesnice a do velkých hračkářství se moc často nedostanu. Proto jsem po něm nadšeně skočila, i když mi chvíli trvalo, než jsem si vybrala. Bylo totiž dost obtížné najít nějakého, který by nebyl růžový, a když už měl jinou barvu, měl i zvláštní čumáček, takový dost plochý a zvláštně vytvarovaný. Měli to tak všichni andílci, kteří měli zavřenou tlamičku, proto jsem si vybrala takového, který měl pusu otevřenou. Tímto vám představuji princeznu Allegru, první svého druhu v mé sbírce!


Andílci nebyli v blind bagu, ale v těchto průhledných krabičkách, všichni stáli tři eura. Docela mě mrzí, že k ní nebyl žádný letáček ani kartička, i kdyby to byl jen její obrázek a jméno. Takhle si po ní nechám krabičku, kdybych náhodou zapomněla její jméno.

Tady je se svým toulcem na dopisy ♥ Jen jsem ještě nevymyslela, jaký vzkaz jí do něj napíšu a vložím.

Z jedné strany se jí krásně třpytí fialová křídla, z druhé je má bílá. Co mě ale zaujalo víc jsou rozdílné barvy ocásku a hřívy - Allegra má totiž hřívu růžovou s pár zelenými pramínky, zatímco ocásek má celý zelený. Přijde mi to jako zajímavý detail, u koníků z jiných kolekcí jsem si toho asi nikdy nevšimla.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Říkala jsem si, jaké to jsou všechno skvělé úlovky, a že mi to už stačí... Ale víte, jaké to je hrozné, hodinu čekat na nádraží v Praze, když přímo před vámi stojí Sparkys? Samozřejmě jsem tam zvědavě vlezla a odnesla si dva různé Filly Royale sáčky. Jeden byl "speciál" k 10. výročí, druhý pro změnu sliboval, že v něm bude kód, díky kterému můžete vyhrát jednu z padesáti limitovaných figurek princezny Sweet. Bylo mi jasné, že výherní kód tam nebude, minimálně ne platný, když stránka filly.com už dávno nefunguje, ale chtěla jsem vědět, jak to vypadá, a jestli aspoň figurka v sáčku bude trošku jiná. Ve vlaku jsem tedy otevřela oba dva sáčky... A nestačila jsem zírat.

Dva rozdílné sáčky, a i přesto jsem v obou měla Amiru. Přišlo mi to fakt vtipné :D

 
Vlevo je Amira ze speciálu k 10. výročí, vpravo Amira ze sáčku s kódem. Kód tam samozřejmě žádný nebyl, což mě ani tolik nepřekvapilo, ale nebyla tam ani kartička, letáček a hřebínek, jak bylo slibováno na obalu. Byl tam prostě samotný koník se sponkou. Alespoň že Amira vlevo všechno tohle měla.

Kromě rozdílného obsahu se tyto dvě figurky liší barvou hřívy - "výroční" Amira ji má v mnohem sytějších a svítivých odstínech, zatímco "kódová" Amira ji má bledou, nevýraznou. Dalším zajímavým detailem je symbol na jejich nožičkách, dvě rozdílně znázorněné korunky. Z internetu jsem pochopila, že to Amira vpravo je ta neobvyklá, pravděpodobně novější vydání, zatímco Amira vlevo je běžná. Jistá si tím však nejsem, nesbírám Filly Royale aktivně, tedy zatím. Ať je to jak chce, nechám si obě dvě, nemohu je od sebe už rozdělit. Možná to budou identická dvojčata! ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Závěr? Ze všech nových koníků mám ohromnou radost! Bylo skvělé si zase po dlouhé době koupit blind bag, má to takové své kouzlo, když dopředu nevíte, co na vás vykoukne. Doteď jsem kupovala hlavně přes mimibazar, takže tohle byla příjemná změna. Snad se do města dostanu častěji, abych si mohla pravidelně připomínat tohle vzrůšo.

To je ode mě pro dnešek všechno. Vy, co ještě chodíte do školy, si užijte zbytek prázdnin, a pokud taky někde lovíte poníky jako já, pochlubte se mi v komentářích! ♥

Eliška Poníková~

1 komentář:

  1. Awww, jsem ráda, že ti poníci udělali radost!! :3 Leaf je moje favoritka <3
    Anyway, nedokážu přestat zírat na to, jaké podvrhy občas prodávají. xD Takové lákačky? A půlka sáčku Amiry s kódem chybí? Ufff >:c

    OdpovědětVymazat