Plyšový Filly a další noví koníci

Hello, everypony!

Opět vám přináším fotky svých nových ňufíků, kteří se v srpnu přidali do mého stádečka. Říkala jsem si, že už si nové koníky kupovat nebudu, ale nějak mi to nevydrželo. Znáte to - jednou objevíte inzerát, na který přece musíte nutně hned a teď odpovědět, potom si uděláte výlet do města... Ono se to nastřádá. Takhle nějak to dopadlo i u mě. Musím uznat, že srpen byl pro mou sbírku opravdu hojný, a stálo to za to! 


 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Začnu asi svým největším pokladem, který se mi ani nevešel na fotku k ostatním: nejňuňatější, nejhuňatější, nejsladší plyšovou Melian. Tahle myšlenka koupit si plyšového koníka přišla až celkem nedávno, ale zdála se lehce nemožná. Ať už jsem koukala kamkoliv, většina plyšových Filly koníčků se mi prostě nelíbila, hlavně kvůli zvláštním nateklým čumákům, které měli. Pak jsem ale na bazoši zahlédla tuto krásku a okamžitě jsem pocítila lásku na první pohled. 

Oproti ostatním plyšákům je relativně maličká, ale taky o to rozkošnější. Žádná děsivě otevřená pusa ani šilhavé oči, ne, prostě ztělesněná roztomilost. Dala jsem za ni 50 korun + poštovné, ale radost, kterou mi od té doby dělá, je nevyčíslitelná. Jen co mi přišel balíček, Melian okamžitě letěla do pračky a po vyprání hned ke mně do postele. Spím s ní každou noc. Párkrát jsem si ji i vzala do práce, když jsem měla psychicky náročný týden. Kdo by to byl čekal, že vám Filly koník může pomoct.

Podívejte se na ten čumáček! Úplně si říká o pusinky. ♥ Asi mi nikdy žádný Filly koník nepřirostl k srdci tak moc jako ona, je to fakt zvláštní a milý pocit. ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jak jsem tak brouzdala Mimibazar a Bazoš, přemýšlela jsem, na jakých dalších platformách by mohly být inzeráty s Filly koníčky. I pustila jsem se do vyhledávání a objevila stránku Vinted. Primárně má fungovat na prodej oblečení, které už nechcete a rádi byste ho za pár kaček poslali dál, ale lidi tam nabízí i hračky. Narazila jsem na →tento← inzerát a jásala, protože paní v něm nabízela dva důležité koníky, kteří mi chyběli do sbírky - Willowa z Filly Fairy a Biancu z Filly Unicorn. Abych ale nekupovala jen dva koníky, přihodila jsem si k nim do objednávky i Blossom z Filly Elves, Cadabru z Filly Witchy a jednoho koníka, který tak úplně není Filly - Lissy Magic Ponys koníka jménem Beach (tuto značku koníků jsem už zmiňovala v článku "Lissy koník a další poklady z práce").

Celkem jsem za tyto ňufíky dala i s poštovným 220 korun, s tím že dvacku jsem prodávající přihodila navíc, protože jsem byla potěšená z rychlé komunikace a z velmi dobrého stavu koníků. Občas zapomínám, že se děti ke svým koníkům chovají hezky, a pak jsem mile překvapená, když je někdo nabízí nezničené a krásně zachovalé. 

 

Toto je Bianca, poslední koník, který mi chyběl do dokončení celé kolekce Filly Unicorn! Mám z ní obrovskou radost, díky ní už mám celé stádo kompletní! A to jsem před ani ne půl rokem nečekala, že jednorožce někdy dosbírám, protože mi jich chybělo vážně hodně. Je to pro mě významný milník, ze kterého se budu ještě velmi, velmi dlouho těšit. ♥


Hodně důležitý pro mě byl i Willow z Filly Fairy kolekce, protože on je předposledním koníkem, který mi chyběl. Od dokončení Filly Fairy mě dělí už jen jeden jediný koník, a to královna Titania. Momentálně to ale vypadá, že se mi povede ji sehnat, takže se moc těším!


Dále tady máme Blossom, klisničku z Filly Elves kolekce. Musím uznat, že v porovnání s novějšími kolekcemi má Filly Elves stále to "původní Filly" kouzlo, a že se mi v poslední době líbí víc a víc. Zvažuji, že bych se časem pokusila nasbírat i tuto kolekci, ale zatím to je ve hvězdách. Prozatím mám tuto krásnou ňufinku, která mi dělá radost. ♥


Znáte takový ten moment, kdy si něco objednáváte, a při klikání zboží do košíku koukáte, co si tam ještě můžete přihodit, abyste si to nemuseli objednávat jindy a platit znovu poštovné? A ve finále do toho košíku hodíte i věci, které vlastně ani nepotřebujete? Jo, takhle nějak jsem přišla ke Cadabře z Filly Witchy. Mám asi jen tři koníky z této kolekce, a tak pro mě Cadabra nebyla žádná "must have" figurka, přesto mě ale potěšila, je vážně krásná. ♥ Jen teď mám touhu k ní sehnat i Abru, aby jí nebylo smutno. To jsem si naběhla :D


Poslední koník, který mi přišel z Vinted, je Beach, jedna z maličkých Lissy Magic Ponys. Řekla jsem si, že když už mám Granny, pořídím jí kamarádku, tak tady je ♥ Je malinká jako klasický baby Filly koník, a dokonce i stejně rozkošná! V květince na hlavě má malý kamínek, jako takovou třešničku na dortu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Myslela jsem si, že těmito koníky to skončí a další si koupím až další měsíc, ale to jsem se šeredně pletla. Později jsem se totiž sešla se svým kamarádem v Praze, a jak jsem tak na něj čekala na hlavním nádraží, zase jsem tam okukovala Sparkys, ve kterém jsem si minule koupila své dvě Amiry... Jistěže jsem tam nakonec strčila nos a odnesla si tři Filly Royale sáčky. Jsem nenapravitelná.

V blind bag sáčcích byli tito tři koníci: Valentin, Glory a Romantica. Hoši jsou příjemným zpestřením mojí stále se rozrůstající Royale kolekce, ale Romanticu už jednu mám, proto tuto novou nabízím na výměnu. Kdybyste měl někdo zájem, ozvěte se mi! ♥

Valentin má dosti nezvyklou kombinaci barev, ale nevypadá to úplně špatně. V kytičkách mu to moc sluší ♥

Glory mi svými barvami velmi připomíná fluorit, můj oblíbený kámen. Je trochu škoda, že mu barva hřívy neladí s barvou ocásku, ale i tak je krásný. Moc se mi líbí jeho korunka!

Tato fešanda Romantica je tímto na výměnu. Později ji přidám do inzerátů, prozatím tady nechám tuhle její milou fotku ♥ Je krásná, ale až moc mi spíše než Romanticu připomíná Lori z Filly Princess.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Teď už jsem si ale fakt řekla, že tenhle měsíc s novými koníky končím a nechám to až na září. Dokonce jsem se udržela a žádné si nekoupila ani když jsem byla znova v Praze. Plán mi ve finále opravdu vyšel, ale spíš napůl. Ačkoliv jsem si žádného koníka nekoupila, do mé sbírky se připojili čtyři noví motýlci, které jsem dostala od své skvělé kamarádky Lumine. ♥ Lumine mi koupila set Filly Butterfly - velkého koníka + 3 baby koníky. Tady jsou!

Nahoře vlevo je Emma, napravo od ní Nina, a dole pod nimi Tia. Mají velikost tak akorát, abych s nimi fotila krásné obrázky v kytičkách ♥

A tady je velký koník, Momo. Jsem naprosto unešená z jejích barviček, stejně jako Glory mi i ona připomíná nějaký krásný pastelový kousek fluoritu ♥ Zelená a fialová, to je moje. Bohužel má chudinka nakřivo přilepený kamínek v korunce, ale o to se postarám a přilepím jí ho správně, až zase budu psychicky připravená na to, že si k sobě spojím prsty vteřinovým lepidlem. Je to těžké, snažit se něco opravit a zároveň být naprosté střevo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To je ode mě v tomto článku vše! Snad se vám fotky líbily. Bohužel jsou tentokrát takové tmavé, zamračené, protože v době, kdy jsem je fotila, u nás každou chvilku pršelo a sluníčko vylezlo jen ojediněle. O to víc se mi ale líbí atmosféra těchto snímků, je taková melancholická, ale příjemná ♥

Máte i vy za srpen nějaké nové úlovky? Pokud ano, pochlubte se mi v komentářích!

Mějte se krásně a vám, co jdete teď v září do školy, přeji mnoho štěstí v nadcházejícím školním roce!

~Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat