Krasobruslařky k narozeninám

 Hello, everypony!

Jak jsem slibovala, v srpnu už jsem si nechtěla kupovat žádné nové koníky. A toto slovo jsem dodržela, protože další balíček mi přišel až 1. září. A abych si odůvodnila, proč jsem zase tolik utrácela, všem tvrdím, že to byl dárek k mým dnešním narozeninám, to zní totiž jako fajn výmluva. Tentokrát jsem objednávala už hrané koníky z bazoše, z →tohoto odkazu←. Přišla mi tahle parádní krabička pro Filly Ice Unicorn koníky s kluzištěm, a k tomu 8 sametových pokladů. Pojďme se na ně společně podívat! Tentokrát jsem koníky fotila v zámeckém parku, takže jsem s fotkami velmi spokojená ♥


Nejdříve asi budu mluvit o krabičce. To byla docela impulsivní koupě, původně jsem si totiž chtěla jen dokoupit chybějící koníky do dokončení kolekce, s ničím navíc, co "nepotřebuju", jsem původně nepočítala. Jenže čím déle jsem na krabičku koukala, a koukala i na velmi dobrou cenu (50 korun, no neberte to!), řekla jsem si, že do toho půjdu. Přeci jen mi dochází plechové krabičky na koníky, takže tohle byla výhra. 

Krabička je vážně krásná a má šikovné ucho, které mi hodně usnadnilo přesun koníků v parku. "Ledová plocha" v krabičce samozřejmě funguje, ale neměla jsem moc možnost to vyfotit.

K plechovce jste si museli vybrat alespoň jednoho krasobruslařského koníka, s čímž jsem neměla problém. Řekla jsem si, že je na čase obohatit sbírku o něco, co ještě nemám, a to tedy jakýmkoliv koníkem z Ice kolekce. Nikdy jsem žádného Fillyho s bruslemi nevlastnila, a to jich je tolik! Hlavně z kolekce Unicorn a Elves, ale jsou i Ice Fairy a Ice Witchy. Vybrala jsem si tedy dva, jednoho jednorožce a jednoho elfa. Seznamte se, toto je Nox!

Nox jsem si vybrala, protože jako asi jediná nebyla celá růžová. Moc mi svým designem připomíná samotnou prvotní Filly a to se mi líbí. Světýlko na bruslích ještě svítí a je v pořádku, jen teda koník je docela odřený na čumáčku a ocásek byl velmi špinavý, musela jsem ho před focením vyčistit. I tak je Nox moc krásná a mám z ní velikou radost! ♥


Druhým koníkem je krasobruslařka Yulia z Filly Ice Elves, která z téhle kolekce byla v nabídce jako jediná. Také byla docela odřená, hlavně na hřívě, kterou měla i docela špinavou. Bohužel se mi nepovedlo ji plně vyčistit, ale na fotkách to naštěstí není vidět, nejvýraznější je to jen na vrchu hlavy, kde má zvláštní flek. Snad se mi to časem povede umýt. Miluju, jak má hustý ocásek i hřívu, až jí téměř splývají v jedno! Mohla by dělat reklamu na vlasové produkty Schauma! :D

Později jsem si všimla, že má na hrudi srdíčko, které pravděpodobně mění barvu podle teploty, stejně jako Jewelin kamínek. Je to ale jen domněnka, netestovala jsem to. Když jsem projížděla Filly Wiki, dospěla jsem k názoru, že to tak mají všichni Ice Elves.


Dalším pro mě velmi důležitým koníkem byla Titania, protože jak jsem již zmiňovala v minulém článku, ona jediná mi chyběla do dokončení celé Filly Fairy kolekce. Takže od 1. 9. je tato má kolekce konečně dokončena! Mám obrovskou radost! ♥

Titania přišla ve skvělém stavu, nikde žádné odřeniny ani poškození ♥


No a potom se to vezlo. Jen co jsem přejela pohledem po celé řadě koníků, zahlédla jsem mezi nimi i vánočního anděla z Filly Fairy adventního kalendáře, Rafaela! Koník, po kterém prahnu už notnou řádku let, byl konečně na dosah!

Tohle je ta hezčí strana, ze které vám ho ukážu. Bohužel z té druhé strany tak hezký není - má poškrábaný čumáček a samet na něm sedřený ke straně, což obvykle bývá výrobní chyba, nikoliv výsledek špatného zacházení. Nejsem si jistá, jestli se to pokusím spravit, možná bych mohla tu nadbytečnou vrstvu seškrábnout skalpelem, ale moc si na to netroufám.


U speciální figurky Rafaela jsem neskončila. Rozhodla jsem se totiž, že by bylo vtipné nasbírat co nejvíc speciálních figurek Melian, protože mám baby Melian s hůlkou, s balónkem z narozeninového kalendáře... A teď se nabízela i Melian s kornoutkem. Tato figurka se dala sehnat jen v německém vydání časopisu, takže pro mě celkem nedosažitelná. Je super, že jsme si k sobě nakonec našly cestu!

Bohužel je chudinka dost odřená, ale i tak mě potěšila ♥


Posledním Filly Fairy koníkem byla Twilight s lucerničkou. Je to jedna ze →šesti speciálních figurek←, které jdou koupit v samostatném blistru, každá drží svůj speciální předmět. Twilight má lucerničku, aby mohla na podzim přinášet světlo zatoulaným koníkům v království ♥

Tohle jsou moje asi nejoblíbenější fotky z celého focení ♥

Twi byla v perfektním stavu a dokonce jako jediná s kartičkou a letáčkem! ♥ 


Kromě ní z té samé edice přišel i Oryx s míčem v kopýtku. Patří mezi Filly Unicorn koníky, a já osobně zbožňuju jeho design ♥ Mám radost, že mohu mít tyto dvě figurky! Ráda bych si jich v budoucnu koupila víc, hlavně Thoriho nebo Rose, případně bych i doplnila celou tuhle šestici. Je to takový krásný způsob uctění starých sérií, které pro mě představují srdeční záležitost, obzvlášť když už jsem Princess, Fairy i Unicorn kolekce dokončila ♥

Oryx je sice místy trošičku odřený, ale skoro to není vidět, je ve skvělém stavu ♥


Posledním koníkem v balíčku je Cedric z Filly Royale kolekce! Po něm jsem taktéž prahnula už velice, velice dlouho. Zbožňovala jsem Cedrica už v Princess kolekci, dokonce mám vymyšlenou postavu, která je potomkem jeho a Filly. Když se podívám na Filly Royale kolekci, musím říct, že to je asi nejhezčí koník z celé kolekce, protože si jako jediný zachoval to staré, původní kouzlo.

Ocásek jsem musela rozčesávat s kondicionérem, protože byl dost zamotaný a byly v něm jakési tvrdé kousky čehosi, asi lepidla. Brzy mu snad dám více péče a ocásek mu zapletu do copánku, aby se necuchal. Škoda, že neměl skřipeček jako ostatní Royales, ale hravě si poradím i s maličkou gumičkou z loom bands.


Kolik mě to všechno stálo? 435 korun za koníky, krabičku, letáčky a kartičku + 130 korun poštovné + 52 korun poštovné, přes které jsem posílala peníze. Paní z nějakého důvodu nechtěla, abych jí peníze poslala na účet, a odmítla i zaslání peněžní poukázky, která by mě vyšla o pár korun levněji. Tím se mi celá objednávka trochu zkomplikovala a prodražila. Přesto si ale myslím, že to stálo za to, protože jsem si vybrala pouze koníky, kteří pro mě hodně znamenají a záleží mi na nich. A rovněž i krabička vyšla cenově dobře. Domnívám se tedy, že lov byl úspěšný!

Pokud máte i vy zájem o doplnění své sbírky, paní prodává celé kolekce Filly Unicorn, Elves a Witchy, rovněž má velké množství limitovaných baby figurek a dalšího! Jen tedy očekávejte, že to bude probíhat podobně jako u mé objednávky a peníze asi bude nutno zaslat poštou v obálce, pokud se nedohodnete na osobním předání. Kromě toho však nebyl žádný problém; komunikace sice probíhala dlouho, jakmile jsem ale v pondělí odpoledne poslala peníze, ve středu dopoledne už mi zvonil pošťák u dveří. Krabička byla dobře zabalená ve dvou vrstvách bublinkové fólie a olepená izolepou natolik, že by se balíček dal považovat za "elišcevzdorný". A koníci byli uvnitř v krabičce vystlaní pěnovými pufíky, aby se neodřeli při hrubé manipulaci. Jsem vážně spokojená ♥


To je ode mě vše, snad jsem někomu poradila nový fajn zdroj pro doplnění sbírky.

Mějte se moc krásně!

~Eliška Poníková

(Tento článek má přednastavené zveřejnění, původně byl psán 3. 9. 2021)

Žádné komentáře:

Okomentovat