Howrse ilustrace 12/2021

Hello, everypony!

Po dlouhé odmlce se opět ozývám. Poslední dobou není moc čas "poníkovat", ale teď před Vánoci zase myslím na poníky a usilovně si snažím na ně najít trochu času. Před pár dny jsem dostala chuť nakreslit svou pony postavu (výsledek možná uvidíte v dalším článku), a vzpomněla jsem si, že mám vlastně 2 ilustrace, které jsem se chystala posílat na Howrse do Kreativního prostoru. Naštěstí jsem si vzpomněla včas a povedlo se mi je do 5. 12. poslat, jsou tedy již v hlasování. Zde je plakátek:

(Klikněte na obrázek pro plné rozlišení)

Pamatujete si >krajinku pro Bloba<? Upravila jsem ji, přidala jsem strukturu nějaké půdy, aby vypadala reálněji. Posílám ji tedy takto upravenou ve dvou verzích - bez ryby (Blob's Home) a s rybou (Blob's Friend), protože byť jsem rybce věnovala hodně času, nejsem si jistá, zda tam nepřekáží. Přeci jen s Blobem v krajince do obrázku docela sedí, ale když vidíte náhled krajinky bez bloba, je vážně zvláštní.


Dále můžete na plakátku vidět dva poníky. Kreslila jsem je už před nějakou dobou, ale pár lidí na discord serveru o Kreativním prostoru mi napsalo, že bych je neměla posílat, protože jsou až moc podobní stylu My Little Pony. Zalekla jsem se, že by mi kvůli tomu odebrali přístup k Černé perle (předmětu, kterým se do hry odesílají ilustrace), takže jsem tehdy koníka neodeslala. Teď jsem ale změnila názor a řekla jsem si, že to zkusím, přece jen nejsem aktivní kreslíř.

Tohle je původní verze. Byla jsem naivní, když jsem si myslela, že bych tak velkého koně narvala do rámečku. Až když jsem si rozdělaný obrázek zmenšila na 300x300 pixelů (velikost, ve které se odesílají ilustrace pro Zlaté jablko), zjistila jsem, jak moc maličký kůň bude, když většinu obrázku vyplňují jeho křídla. Přesto jsem ho dokreslila, na procvičení.

Fluffíka jsem pak předělala a nakreslila ho s polosloženými křídly, aby se vešel do šablonky a nebyl tak maličký. Křídla už jsem mu nedělala tříbarevná, jen dvoubarevná, takže není tak výrazný a hezký, jako první verze, nicméně i tak jsem s ním spokojená. Oh, a dle rady mé skvělé kamarádky Arči jsem mu udělala chlupatý zadek ♥

Tento ňufík byl dělán ke krajince Of Swords and Stones, která mi již prošla do hry, proto má tyto specifické barvičky. Přemýšlím ale, že bych z něho udělala své oc, moc se mi jeho design líbí ♥ Uvidíme, jak dopadne hlasování tento měsíc. Pokud mi hra nehodí upozornění, že touto ilustrací porušuji pravidla, mohla bych v budoucnu nakreslit další poníky, prozatím ale zůstanu jen u něj a budu si je kreslit jen pro sebe, ne do hry.
 
Mockrát děkuji všem, kteří během hlasování narazí na mé ilustrace a dají jim hlas, vážím si toho ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat