Doplnění Filly Unicorn sbírky

 Hello, everypony!

Dnes vám ukážu, co mi přišlo v červnu v balíčku. Musím se totiž s vámi podělit o svůj nový zdroj Filly koníčků: →e-shop Rodinný bazárek←. Paní na bazárku prodává hračky po svých dětech, kromě Filly koníčků i My Little Pony, LPS zvířátka, Polly Pocket zvířátka, lego a další. To ani není nijak neobvyklé, mnoho lidí takhle prodává hračky po svých dětech, třeba na Mimibazaru. Tenhle e-shop je ale speciální tím, že všechny figurky i příslušenství prodává po kusech, nikoliv jako sady. A to jakožto sběratel velmi oceňuji, protože mnohdy sháním jednu konkrétní figurku a nemohu ji sehnat samostatně, bazary jsou plné inzerátů, kde je více koníků najednou, a do popisu píšou "Prodám jen jako celek". Na nic jsem tedy nečekala, nadešel čas si doplnit svou Filly Unicorn sbírku, do které mi chybělo celkem hodně koníků!

...Takhle nějak jsem si předepsala článek, ale už minulý rok. K jeho zveřejnění se bohužel dostávám až dneska, i když jsem fotky udělala ještě ten týden, kdy mi koníci došli (v červnu 2021). Pojďme si tedy zpětně připomenout, jak jsem si doplnila svou Filly sbírku ♥


Jako první je Twilight ze série Filly Fairy, tehdy byla jedna z posledních, které mi chyběly. Je moc roztomilá ♥


Agnix z Filly Unicorn. Nejsem příliš fanoušek jeho designu, ale chtěla jsem mít kompletní kolekci.


Ashia s červnovou jahůdkou ♥


Claudia. Tuto fotku jsem fotila dodatečně až někdy v srpnu, protože jsem na ni zapomněla, chudinku malou :c


Cordelia ♥


Iris. Bohužel jsem zapomněla, že ji už mám, takže tato je na výměnu. Nechce ji někdo vyměnit?


Oryx, jeden z mých nejoblíbenějších ♥ Povedlo se mi ho vyfotit s hlemýžděm!


Další je tato rozkošná Zara!


Zary mi však přišly rovnou dvě! Normální figurka, a pak tato exluzivní s velikonočním vajíčkem! Do té doby jsem vůbec netušila, že takové limitované figurky existují. Je nádherná ♥

Vepředu má v sobě vajíčko kamínek ♥


Zara nebyla jedinou speciální figurkou, která mi ten den dorazila domů. Kromě ní mi přišla ještě tato figurka, která se prodávala pouze v setu s domečkem. Jmenuje se Flora ♥


Třetí speciální figurkou je Noélle! Tato kráska byla součástí adventního kalendáře, pravděpodobně toho z roku 2012. Plamínek svíčky po nasvícení září ve tmě ♥

Tady je v kytičce, kterou už asi ani dávno nemáme :D


V balíčku nebyli jen velcí koníci, ale i dva baby jednorožci, Romeo a Rose! Tady je Romeo, sice trochu odřený, ale stále rozkošný ♥ Nevím, v jakém setu se prodával takto s pergamenem, ale mám velkou radost, že jsem ho objevila!


No a aby se necítil sám, vzala jsem si spolu s ním i baby Rose s malířskou paletou! Jsou spolu sladcí ♥


Na závěr jsem si do objednávky přihodila i tuto rozkošnou Filly Mermaids, Mariolu. Ačkoliv Filly Mermaids moc nesbírám (protože mají několik edic a špatně se teď dodatečně shánějí), tuhle jsem si musela vzít, protože mi moc připomínala moji vymyšlenou postavu, Singi (→pro porovnání obrázek, který mi kreslila Leuška←). Navíc tahle je zjevně vzácná! Nejen že je z Glitter Golden edice, navíc je to exkluzivní figurka z časopisu! Sice trochu odřená, ale moc krásná ♥

Na závěr fotka s Marion a Mariolou ♥


I když je to už 10 měsíců od jejich doručení, stále mám z nich velkou radost! Paní byla moc milá, ochotná, na všem jsme se domluvily a dokonce mi tehdy dala slevu, protože se jí Romeo odřel při balení. Opravdu tedy mohu tento e-shop jen doporučit, ať už sbíráte Filly koníčky, MLP, nebo cokoliv jiného z nabídky. Na některých místech jako je Mimibazar nebo Vinted sice seženete koníčky levněji, tady ale máte aspoň jistotu, že jsou v dobrém stavu a že je k nim většinou kartička. Proto si myslím, že to stojí za to!

 

A co vy? Máte zkušenost s tímto e-shopem? Nebo víte o nějakém podobném? Budu moc ráda za jakákoliv jiná doporučení! Přece jen dobrých zdrojů, odkud se dají objednat Fillýci, je stále méně a méně. Pochlubte se mi v komentářích ♥

To je ode mě pro dnešek vše, těším se na vás v dalším článku!

~ Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat