Nová výměna po čtyřech letech!

 Hello, everypony! 

Jelikož je poslední dobou takové vedro, napadlo mě se osvěžit zimními fotkami, které jsem nafotila v lednu tohoto roku. Tou dobou jsem totiž učinila výměnu s gabri_ella_icely! Bylo vzrušující po tak dlouhé době vyměňovat filly koníčky! Moje poslední výměna totiž proběhla před čtyřmi roky s Libibi, a i tehdy pro mě bylo vyměňování koníků vzácností. Proto jsem byla moc moc nadšená, když mi Elly napsala!

Elly si ode mě vybrala Magicu, Jade, Melian a Olivii, Filly koníčky ze starších sérií. Na oplátku mi poslala Basila, Floriana, Phoenix a Carminu. A také náramek a ručně pletenou záložku do knížky! ♥ Pojďme se na ně na všechny podívat~

První je Basil. Strašně moc miluju tuhle fotku, i když si teda vybavuju, jak nervózní jsem byla při jejím pořizování. Měla jsem hrozný strach, že z toho kůlu spadne a skončí u sousedky na zahradě! :D


Tady je další fotka ve sněhu. Miluju Basilovy barvičky, je moc krásný ♥


Další je Florian, užívající si lednového sluníčka. Také ho moc miluji ♥


Phoenix! Udělala mi velkou radost, obzvlášť protože Filly Stars koníků mám jen malinko, a k tomu všemu Hermiu i Astro mám dvakrát. Moc bych si přála mít do budoucna víc Filly Stars, obzvlášť Virginii, která představuje souhvězdí Panny. ♥


A nakonec Carmine! Ta mi asi udělala největší radost, protože do té doby jsem měla z Filly Angels jen Allegru, a i tu jsem sehnala čirou náhodou. Je skvělé, že už nebude sama. Zbožňuju, jak má Carmine heboučká sametová křídla, zatímco Allegra je má třpytivá. Musím je někdy do budoucna vyfotit společně ♥ 


Zde je rychlá fotka mobilem, než jsem Elišce poslala balíček. Kromě již zmíněných koníků jsem jí posílala ještě Beach z Lissy Magic Ponys edice, protože v té době jsem měla celkem 4 totožné koníky, a věděla jsem, že Elly dá malinké Beach milující domov. Taky jsem jí poslala pár origami srdíček, samolepky a gumičku. ♥ Škoda, že nedělám víc výměn, moc mě baví chystat tyhle balíčky a dávat do nich malinké drobnosti!

Na závěr bych chtěla podotknout, že na mém blogu Filly Crystal funguje systém tzv. inzerátů (→odkaz←). Měla jsem v úmyslu touto funkcí spojit Filly českou komunitu, ale bohužel se mi to nepovedlo (dost možná protože česká Filly komunita téměř neexistuje). Nehledě na to, že v dnešní době se najde jen málo lidí, kteří Filly koníčky neprodávají a mají zájem je pouze vyměnit. Přesto, kdyby se mezi vámi někdo našel, byla bych moc ráda, kdybyste této funkce využili. Svoje koníky na výměnu jsem vložila i na Vinted, kde se mi na ně ozvala slečna z Polska. Vypadá to, že budu opět vyměňovat!

To je ode mě prozatím vše. Bohužel poslední dobou nejsem příliš aktivní, nemám dostatek času ani motivace. Sice mám mnoho fotek nových koníků, ale už moc nemám sílu tyto fotky editovat a sepsat k nim nějaké smysluplné články. Existence je občas vyčerpávající.


Mějte se krásně a užijte si druhou polovinu prázdnin!

Vaše Eliška Poníková

 

Žádné komentáře:

Okomentovat