Sametoví koníčci z podzimu 2021

 Hello, everypony!

Opět přicházím s opožděnými fotkami, které jsem nafotila už minulý rok a upravila v lednu 2022, ale nějak jsem už pozapomněla je dát sem. V průběhu podzimu se mi totiž sešlo pár nových koníčků, a to nejen Filly, ale i Lissy Magic Ponys. Pojďme si je všechny projít!

Jako první tu je Jewel! Myslím, že jsem ji tehdy objevila v blind bagu, ale nejsem si jistá. Moc mě tehdy potěšila, konečně jsem ji totiž mohla porovnat se svou "nepovedenou" Jevel (→odkaz na článek←). Teď mám dvojčata, yay! Ani tato Jewel ale není bez chyb. Pokud se podíváte pozorně, má jakýsi zvláštní "nádor" na nožičce. Přesto ji ale moc miluji ♥

Detailnější fotka špatně vytvarované přední nohy.


Později se mi dostaly do spárů další dva blind bagy. V jednom byl Skip a ve druhém Olivie (kterou už jsem měla). Skipa jsem si nechala a tuto druhou Olivii poslala Elle, jak jsem se již zmínila v →předešlém článku←. Jsem moc ráda, že našla milující domov!

Zde je Skip, focen někdy v prosinci u babičky. Moc mám tuhle fotku ráda ♥ Zbožňuju jeho barvičky, jeho design je skvělý! Moc mi chybí tyhle barevné kombinace na Filly koníčcích, kolekce s nadměrným množstvím růžové a fialové barvy už nemají takové kouzlo.


No a nakonec tu máme teeny Lissy Magic Ponys! Ten fešák se zrcátkem se jmenuje Curly, tři naklonované fešandy jsou Beach.

Tady se pozastavím, abych vám pověděla, jak moc hloupý tvor vlastně jsem. Tyto ňufíky jsem totiž jednoho krásného dne objevila v papírnictví ve městě. Tehdy jsem tam byla s otcem, autem (jinak se tam moc často nedostanu). Pospíchali jsme, otec už na mě vyvíjel nátlak, ať si pospíším, že musíme brzo jet. Proto jsem moc nezkoumala sáčky, popadla jsem 4 a utíkala ke kase. Jeden sáček byl za krásných 9 korun, tak jsem si jich vzala rovnou několik. V tom spěchu jsem si ale nevšimla, že každý "blind bag" je označený a je na něm napsáno, jaký koník je uvnitř. Takže to vlastně vůbec blind bag není, jenže to mě nenapadlo - jsem už od Filly koníčků zvyklá, že obsah sáčku nelze dopředu znát. Když jsem je doma otevřela, byla jsem docela zklamaná. Ukázalo se, že tři sáčky ze čtyř byly stejné, obsahovaly Beach. Tohoto koníčka už jsem ale měla z Vinted (→článek←) a tedy jsem ho měla rovnou čtyřikrát! Proto jsem jednu z nich poslala Elle jako dáreček. Jak se říká, I had too many Beaches. Poučení pro příště: kontrolovat Lissy Magic Ponys blind bagy. 

Tímto se s vámi opět loučím. Dnešní článek obsahoval méně koníků než obvykle, ale třeba jsem tím někomu více přiblížila LMP, pokud někdo zvažujete, že si jimi obohatíte sbírku. Jsou vážně roztomilí, a i když je nehodlám sbírat aktivně, určitě si někdy zase nějakého koupím, jen tak pro radost. Navíc mi přijde, že co se kvality týče, tyhle "teeny" verze jsou o trošku lepší než "baby" verze Fillýků, které často mají křivé oči, ať už špatně namalované nebo nalepené. A přitom jsou oba druhy koníků ve stejné velikosti!

Užijte si zbytek prázdnin, babátka!

~Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat