Poníci ze Zlína

Hello, everypony!

Hlásím se po velice dlouhé době. Nebojte, stále jsem živá a stále miluji poníčky, jen jsem toho měla hodně v osobním životě a věnovala jsem se jiným věcem. 

Letos se do mé sbírky dostalo celkem 29 koníků, které zatím nemám vyfocené. Jelikož jsem se minulý rok v listopadu odstěhovala od rodičů, jsou moje možnosti focení omezené - většina mých dosavadních pony fotek totiž vznikala na maminčině zahradě, kam teď už nechodím tak často. Proto vám dnes místo nových poníků přináším nějaké starší, které jsem si pořídila minulý rok v dubnu ve Zlíně, když jsem jela navštívit kamarádky. Je to mix My Little Pony: Friendship is Magic a Filly koníků.

(Všechny fotky pod perexem)

První je Stormbreaker z MLP FiM blind bagu. A nikdo mi nemůže vyvrátit, že tenhle hřebec má rád hřebce. Vřele ho vítám v našem duhovém stádu ♥


Další je Soarin, jeho partner. Vůbec mě nezajímá, že to v seriálu není canon, seriál jsem přestala sledovat po konci třetí série. Stormbreaker je prostě šťastnej malej pašák s cool přítelem. Tečka. Navíc měli akci 1+1 blind bag zdarma, takže je jasné, že ti dva si jsou prostě souzení.


Dále tu máme sladkou Heart ze série Filly Royale. Už si nepamatuju, který přesný release tohle je (Royale jich mají několik a velmi mě to mate), ale vím jistě, že ji miluji.


Tato fešanda z edice Filly Elves se jmenuje Mirabella, také ji moc miluju. Mirabella byla v blistru spolu se dvěma baby koníky, je to tedy mamina podle mého gusta.


Jeden z jejích babátek je Skip. Miluju ty barevné kombinace, je to jeden z mých oblíbených Elves fillýků ♥


A nakonec druhé mimino, Felix. Bohužel má takhle sedřené jedno očko, ale i tak je to jinak fešák a mám ho ráda ♥

Kromě toho jsem si ještě koupila Filly Unicorn "náramek" - šňůrka se zapínáním a se dvěma přívěšky s karabinkami. Krabička od něj už byla velice unavená životem. Reálně by mě zajímalo, jak dlouho to v tom obchodě měli, protože pokud vím, tyhle věci vycházely někdy kolem roku 2011-2012. Ale nestěžuju si, jsem šťastná, že jsem na to narazila! Vždy jsem chtěla nějaký malinký Filly merch, třeba právě náramek. Realita je však taková, že na náramek je šňůrka moc dlouhá, a tak ho občas nosím jako nákotník. Baví mě, jak jemně cinká, když s ním chodím, a taky mě baví, že ho mohu nosit do práce, aniž by o něm kdokoliv věděl. Být dospělým fanouškem Filly koníčků je občas náročné. :DD

Dostáváme se ke konci článku. Tímto bych vám všem chtěla popřát šťastný nový rok, nechť vám přinese do života hodně poníků a splněných snů ♥

- Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat