Zasněžení Filly z Německa

Hello, everypony!

Včera se mi konečně povedlo vyfotit koníčky ze speciálního balíčku od SourisCheri, který mi dorazil v srpnu 2022. Koníci tedy už tolik noví nejsou, ale fotky jsou ještě čerstvé! Přišlo mi příhodné je vyfotit teď ve sněhu, protože většina ze zmiňovaných koníků jsou z Ice edice, tzv. krasobruslařek. 

Celé to začalo dotazem od SourisCheri, zda mám Crystal s modrým kamínkem, že by ji měla spolu s dalšími koníky na prodej. Nakonec jsem si od ní vybrala 16 sametových Filly. Asi nemusím zmiňovat, že tady v ČR bylo relativně těžké tyto speciální figurky sehnat. V mém okolí nebyly krasobruslařky vůbec k dostání, natož figurky jako Diva s vajíčkem, Crystal s modrým kamínkem nebo speciální Filly Ice Witchy. Většinou je lidi měli právě ze zahraničí, moji rodiče mi však nikdy nedovolili odtamtud nic objednat, pravděpodobně protože s tím neměli zkušenost a báli se podvodu nebo vysoké ceny za poštovné. Proto byla tohle moje historicky první objednávka Filly koníčků z Německa. Stále jsem z toho nadšená, a zatímco tu píšu tento článek, sem tam strčím hlavu do krabičky s nimi, protože stále mají ten typický fillýkoidní pach. Vůně mého dětství v jedné krabičce ♥


Jako první vám ukážu své nové Filly Ice Fairy. Zleva doprava: Senia, Leah, Ellah. Strašně moc je miluji, jsou takové krásné, něžné ♥ Moji úplně první koníci z Ice Fairy edice!
 

Toto jsou Stella a Carina, koníci z Filly Ice Unicorn edice. Miluji jejich barvičky ♥
 
Další Ice edice, tentokrát Filly Ice Elves - Yuki a Roy. Samozřejmě jsem si musela vybrat zrzavého koníka, aby mi nějaký byl podobný :D

A jako poslední krasobruslaři tu jsou Chill, Camilla a Frostine z Filly Ice Witchy edice! Ti jsou pro mě super vzácní, protože witchy krasobruslařů je jen pár (asi 6 nebo 7). Také jsem si díky nim splnila svůj cíl "mít od každé Ice edice alespoň tři koníky". Tedy, skoro. Filly Princess mají také vlastní Ice edici, v té je ale jeden jediný koník, který se prodával v Německu v časopisu. Pochybuji, že ho ve svém životě získám do sbírky, proto jsem ho z tohoto cíle vyškrtla.

Od Fillýků s bruslemi se přesuneme ke koníkům, kteří jsou speciální různými předměty v kopýtkách. Zde je Diva (Filly Princess) s velikonočním vajíčkem a Jade (Filly Princess) s maskou. Vybrala jsem si je, protože mi to přišlo hezky nostalgické, mít speciální koníky z edice, kterou už mám dokončenou (co se týče základních 21 koníků), a další koníci do ní už jsou tito speciální. ♥

Tahle fešanda se jmenuje Katie, drží adventní věnec. Předpokládám, že je z nějakého adventního kalendáře. Ještě existuje verze, kde drží šperkovničku ve tvaru srdce ♥ Je moc roztomilá, ve skvělém stavu.

Rose (Filly Unicorn) se srdíčkem a Thori (Filly Fairy) se srdíčkem. Stejný případ jako předtím s Divou a Jade - prostě si užívám, že mám vícero figurek od jednoho koníčka, a že tyhle jsou speciální. Moc je miluji ♥

Na závěr hvězda, díky které tenhle obchod vznikl - Crystal (Filly Princess) s modrým kamínkem v korunce ♥ Moc pro mě znamená, protože právě díky Crystal vznikl tento blog. A teď už mám třetí Crystalku ve své sbírce! Je naprosto fenomenální ♥

Doufám, že se vám fotky líbí. Rozhodně jsem si tohle focení užila, i když mi spadl fotoaparát do sněhu, potom i taška s rohlíky, a pak, když jsem si onu tašku pověsila na strom, aby nebyla promáčená, omylem se mi připletla do fotky (viz Rose a Thori). To nevadí, to je prostě součást mého chaosu. Jsem nadšená, že konečně svítilo sluníčko a bylo trošku sněhu, v takových podmínkách se skvěle fotí. Natolik mě to nadchlo, že jsem si dnes objednala nové Filly koníčky, první v roce 2024. Už se těším, až dorazí, abych je mohla taky parádně nafotit.

Mějte se krásně!
~ Eliška Poníková

2 komentáře: