Roční dávka My Little Pony

 Hello, everypony!

Dnešní článek bude dost zmatený, protože se v něm pokusím představit všechny My Little Pony, které jsem si pořídila za posledních 365 dní. Bohužel jsou ale všichni foceni v jiném období v průběhu roku, a tak tento výběr fotek nebude tak sladěný jako jindy.

V lednu jsem psala článek o tom, jak se třetí generace My Little Pony opět probojovala do mého srdce. Co jsem ale už nezmínila byl fakt, že u tohoto balíčku to nezůstalo. Před Vánoci jsem hodně vzpomínala na jeden ze svých dopisů Ježíškovi, který jsem psala někdy před 15 lety. Moc jsem chtěla Mentolčin domeček ve tvaru vánočního stromu. Bohužel mi ho Ježíšek nikdy nepřinesl, a tak jsem se v prosinci rozhodla, že nebudu čekat na Ježíška a nadělím si ho sama. A pane jo, že to dalo práce! Nový už se mi samozřejmě sehnat nepovedlo, ani na ebayi. A pokud už někde byl, tak zpravidla vždy bez Mentolky. Nakonec jsem se smířila s tím, že Mentolku k němu mít nebudu a že se tedy spokojím se samotným domečkem. Sehnala jsem ho na Marketplace za 200 korun spolu s koníky Hoity Toity a Photo Finish.

Stále mám z něj takovou radost! Doufám, že se mi časem povede k němu sehnat i Mentolku, jakoukoliv. Mám Minty moc ráda, ale bohužel mi stále chybí do sbírky :c

Paní mi k domečku poslala i Hoity Toity a Photo Finish! Oba mají dost odřená kopýtka a nesou známky používání, ale i tak mě potěšili.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pak jsem učinila další odvážné rozhodnutí: objednala jsem si z Aliexpressu poníka 3. generace, Strawberry Reef. Našla jsem ji tam čirou náhodou (→odkaz←) a řekla jsem si, že to zkusím. Z Číny dorazila někdy v lednu a stala se tak mým druhým poníkem v roce 2022!

Má krásně provedený cutiemark i hřívu, to se jí musí nechat! Ale na čumáčku a na krku má zvláštní skvrny. Bohužel se mi to nepovedlo moc dobře zachytit na fotoaparát, v reálu jsou skvrny mnohem výraznější než na fotkách.

Zde je to vidět o trochu lépe:

Pokusila jsem se jich zbavit odlakovačem na nehty i odmašťovacím čističem, ale nešlo to, ta barva je zažraná v plastu. Pochybuji, že to půjde nějak smýt, ale pokud by vás něco napadlo, budu ráda za každou radu! ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Třetí generací to neskončilo. Ještě předtím jsem si někdy na konci listopadu objednala z mimibazaru i pár koníků ze čtvrté generace. Doufala jsem, že k nim přikoupím i Filly koníčky, které měla paní v nabídce, ale bohužel je už mezitím stihla darovat někomu v rodině. Proto jsem se spokojila s následující trojicí: Ploomette (Crystal Empire edice), Pinkie Pie z McDonaldu a další maličkatou Pinkie Pie.

Ploomette jsem chtěla už delší dobu, moc se mi totiž líbí její barvičky. Připomíná mi G3 Rarity nebo Wind Drifter! Paní ji nabízela úplně novou, myslím že dokonce ještě měla zalepenou hřívu tak, jak se prodává v krabici. Mám z ní velkou radost!


Tady je Pinkie Pie z Happy Mealu z mekáče. Je moc roztomilá! Ocásek je trochu chaotický a zacuchaný, ale aspoň vypadá stejně huňatě, jako její reálná textura hřívy.


Třetím poníkem v balíčku byla tato strašlivě maličká Pinkie Pie, která měří asi jen 4 cm. Tito malincí poníci se dali sehnat v kinder vajíčku, ale bohužel jsem je u nás v obchodě nikde neviděla, takže jsem si aspoň koupila tuhle malinkou prdelku z druhé ruky. Strašně moc ji miluji ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dále vám chci ukázat svou Rainbow Dash ze Secret Rings edice! Rainbow Dash jsem si koupila ve Vídni, kde jsem byla v září na dovolené. Prolezla jsem celou Vídeň, ale bohužel jsem nikde nesehnala jednoho jediného Filly koníčka, takže jsem se nakonec uchýlila k těmto "krystalovým prstýnkům".

Tenhle druh poníčků jsem viděla poprvé a naprosto jsem si ho zamilovala! Pokud miluji něco sbírat, tak to jsou poníci a krystaly. A tohle je skvělá kombinace obojího! ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

V lednu jsem pak měla další výpravu do města, a tak jsem si říkala, že své drahé Rainbow Dash koupím parťačku. Byla jsem ve dvou obchodech, v každém z nich jsem koupila jeden krystalový prstýnek. Jaké zklamání to bylo, když jsem přišla domů, nadšeně oba poníky hodila do vody a zjistila, že to jsou dvě totožné Rarity.

Navíc bylo fakt utrpení je vydrbat tak, aby na nich nezůstala ta růžová barva. Samozřejmě se mi to nepovedlo. Někdo mi na instagramu radil, abych je zkusila vyčistit odlakovačem na nehty, ale tahle růžová barva zůstala i na očích, které by se odlakovačem smazaly taky. Nemáte někdo jinou radu, prosím?

Tahle Rarity je na výměnu. Kdybyste ji někdo chtěl, můžu ji vyměnit za jiného Secret Ring poníka, blind bag poníka nebo za Filly koníčka. Budu moc ráda, pokud si najde jiný, milující domov ♥

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Touto dvojitou Raritkou bych to asi pro dnešek ukončila. Sice mám ještě více My Little Pony, které jsem si v tomto ročním intervalu pořídila, ale o ostatních vám zase povím někdy jindy ♥ 

Mějte se krásně a ti z vás, kteří pozítří jdete do školy, přežijte v klidu další školní rok!

~ Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat