Balíček plný speciálních Filly

Hello, everypony!

V dnešním článku vám chci ukázat své nové Filly koníčky, které jsem si objednala z e-shopu →Rodinný bazárek←. Z tohoto obchodu jsem již jednou objednávala, ještě na jeho bývalé webové adrese. Pokud si chcete přečíst o mé tehdejší zkušenosti, odkaz na článek je →zde←. Mám obrovskou radost, že tento e-shop i po třech letech stále funguje a nabízí velký výběr nejen Filly koníčků, ale i My Little Pony, Littlest Pet Shop, Schleich a dalších. V dnešní době je velice těžké najít někoho, kdo při prodávání sbírky nabízí jednotlivé figurky. Stojí to hodně času, energie, a člověk se musí alespoň trochu orientovat v tom, co vlastně prodává. Provozovatelka tohoto e-shopu má proto můj hluboký respekt a vděk, protože právě díky ní se mi tehdy povedlo dokončit Filly Unicorn kolekci, která se už dávno neprodává.

Tentokrát se nedá říct, že bych doplňovala nějakou kolekci. Šla jsem hlavně po speciálních figurkách ze starších edic. Ty mají pro mě největší hodnotu, především protože právě nejstarší edice (Forest, Beach Party, Princess, Fairy a Unicorn) jsou zkrátka a dobře mou srdcovou záležitostí. Pamatuju si z nich snad všechny konkrétní koníky a také jsem již všechny tyto základní kolekce dokončila. Proto se teď zaměřuji na "figurky navíc", které většinou byly v časopisu, součástí nějakého setu, a nebo se prostě prodávaly zvlášť, ale v České republice byly těžko sehnatelné. Pojďme se společně podívat na Ty, které jsem si tentokrát koupila.

 

Jako první vám chci ukázat svého oficiálně prvního baby koníka z edice Filly Beach Party. Tuto kolekci mám celou, ale v klasickém provedení. Baby verze této edice jsem v České republice nikdy neviděla, pouze jsem je zahlédla na zahraničních stránkách. Proto, když jsem objevila v nabídce e-shopu baby Coco, musela jsem po něm hned skočit.
Vpravo potom můžeme vidět Úsměvavou Filly, v anglické verzi Smile. Jedná se o jednu z osmi limitovaných figurek Filly Beach Party, které vyšly v roce 2010. Každá představuje jednu povahovou vlastnost samotné představitelky Filly. V České republice bylo možné těchto osm limitovaných Filly najít v klasickém Beach Party blind bagu, všechny však měly klasickou bílou hřívu a kopýtka. Tato „neon verze“ s barevnou hřívou pochází z Německa, u nás v ČR se neprodávala. Je to tedy má první neonová figurka z těchto limitek. Mám ještě tři (Šťastnou, Rozkošnou a Vtipnou) z naší "české verze".
Zajímavé na této Úsměvavé Filly je struktura "kožíšku" na její hřívě. Vypadá totiž, jako by figurka nejdříve byla vyrobena a obalena do semiše, a až poté se jí nabarvila hříva. Tak či onak, je vážně nádherná a roztomilá, v perfektním stavu. ♥ 

No a také bych to nebyla já, kdybych si neobjednala Crystal. Tahle postava pro mě moc znamená, protože právě na její motivy jsem v roce 2012 založila tento web, ještě na staré doméně blog.cz. Ve své sbírce už mám tři Crystalky - klasickou, zlatou, a s modrým kamínkem. Nyní vítám dvě další - vlevo je z Filly Royale edice, vpravo v klasickém Filly Princess baby provedení.
Filly Royale recyklovala snad všechny postavy ze staré Filly Princess edice. Většině změnila design k nepoznání, ale pár koníků se podobá svému původnímu jmenovci. Jedním z nich je právě Crystal. Moc se mi tento redesign líbí, rozhodně to je jeden z těch nejlepších, spolu s redesignem Cedrica a Jade. 

Tyto fešandy jsou Melian z Filly Fairy a Jade z Filly Princess kolekcí, s velikonočními vajíčky. Tyhle limitované figurky jsem v České republice nikdy nezahlédla, nemyslím si, že u nás byly k dostání. Dohledala jsem však, že se prodávaly ve velkém plastovém vajíčku, spolu s kartičkou a menším příslušenstvím (květinou, skluzavkou, nebo houpačkou). Bylo jich celkem šest - s Jade a Divou z Filly Princess, Melian a Faye z Filly Fairy, Zarou a Lunou z Filly Unicorn. Barvy vajíček byly různé, každé vajíčko má v sobě kamínek Swarovski.
Touto koupí jsem se dostala do 2/3 zkompletování "vajíčkové" sbírky, chybí mi ještě Faye a Luna. V životě by mě nenapadlo, že budu mít alespoň jednoho takového koníka, a teď mám najednou čtyři (a moc je miluji). 

Dostáváme se k mé malinké lásce jménem Melian (Filly Fairy). Rozhodla jsem se totiž, že se pokusím sesbírat co nejvíce baby verzí tohoto koníka, i když samotnou základní baby verzi ani nemám. Kamarád Moji mi poradili, že se obě figurky daly koupit v německém vydání časopisu Filly. Melian vlevo je „Schulfee“ (školní víla) se školním kornoutem. Děti v Německu dostávají tento kornout, když nastupují jako prvňáčci do školy. Melian vpravo měla u sebe kartičku s označením „Januar“, proto předpokládám, že byla v nějakém lednovém vydání. Bohužel jí upadlo jedno křídlo, když ke mně dorazila, ale to spraví troška vteřinového lepidla. Mluvila jsem o tom s Moji, mají tu samou figurku a stalo se jim to samé; je tedy možné, že chyba je v nekvalitní výrobě.
Bohužel jsem si při objednávání nevšimla, že Melian s kornoutem už mám, proto ji asi nabídnu k výměně, pokud by o ni měl někdo zájem.
 
Tito miláčci jsou Carissima z Filly Angels edice a Magic z Filly Fairy edice. Stejně jako předtím Melian se šálou, i růžový Magic je z jakéhosi měsíčního vydání německého časopisu Filly, protože na kartičce má označení „Sept“, jako září. Je moc roztomilý! ♥
Carissima je velice zajímavý koník. Původně jsem ho koupila v domnění, že se jedná o nějakou další verzi vánočního anděla Rafaela, který byl ve Filly Fairy adventním kalendáři. Figurka má totiž stejný tzv. „mold“, jen je přebarvená na jiné barvy a má třpytky v křídlech. Později jsem však na německém Vinted objevila tohoto stejného koníka, prodávaného jako Filly Angel, včetně jejich tubusu na dopisy. Takto jsem se dopídila k tomu, že Carissima je z edice Filly Angels a prodávala se ve speciálním čísle německého časopisu, spolu s dalším andělem Selinou (která je také ten samý model).

Další novou kuriozitou v mé sbírce je Magic z Filly Fairy kolekce. Pokud jsou mé zdroje správné, Magic se spolu s dalšími několika koníky dala sehnat v happy mealu v McDonalds, pravděpodobně v Německu. Dokonce má vlastní kartičku v němčině. Je větší, než klasičtí Filly, nemá heboučký kožíšek, za to má však česací ocásek a její křídla lze sundat. Rodinný bazárek má v nabídce ještě jednu takovou, pokud o ni někdo máte také zájem.

V neposlední řadě tu máme koníka jménem Fortuna z Filly Unicorn silver edice. Klasická Fortuna se zlatým rohem a zeleným míčem se dala sehnat v plechové krabičce a už tak byla vzácná. Kamarád Moji mi pomohli dohledat, že tahle stříbrná varianta se dala koupit ve speciálních blind bags, kde byla i stříbrná Flora a stříbrná Varita. Je tedy ještě víc speciální! Tímto mockrát děkuji Moji, že mi pomohli s hledáním zdrojů ♥

Řekla jsem si, že v mé objednávce nesmí chybět ani Filly Witchy koníci. Nemám jich mnoho, i když je mám docela ráda. A tak jsem si objednala tyto dva. Jedná se o jednu a tu samou postavu jménem Aqua. Ta vpravo je klasická, dala se koupit v normálním blind bagu. Ta vlevo s vánoční ozdobou je z Filly Witchy adventního kalendáře z roku 2013, kde byla ještě spolu s Ivy a Celestiou. Už se těším, až jí letos v prosinci udělám nějaké vánoční fotky. ♥

A nakonec tu je Lori z Filly Princess. Nevím, jak se mi objevila v objednávce; buď mi ji přibalili omylem, nebo možná jako dáreček. Každopádně mě příjemně překvapila, mockrát za ni děkuji. ♥ Bohužel už Lori mám, takže ji asi pošlu dál, buď formou výměny, nebo darování. Má trošku odřená kopýtka, ale jinak je moc roztomilá.

Dnešní článek byl textem delší než obvykle, přišlo mi však důležité dohledat "původ" všech těchto speciálních figurek a více o tom pohovořit. Jakožto někdo, kdo k většině z nich neměl v ČR přístup, jsem z nich opravdu nadšená. Sice se dají sehnat i na Ebay, tam jsou však dost vysoké ceny už jen za dopravu. Většina nabídek je totiž z Německa, případně z Itálie, a člověk si musí připlatit, aby se jeho balíček neztratil (mluvím z osobní zkušenosti). Proto je skvělé, že se sem tam objeví i český zdroj, jako je právě Rodinný bazárek. Rozhodně doporučuji tento obchod všem sběratelům z České republiky či ze Slovenska.

To je ode mě zatím vše. Momentálně mám hodně o čem psát, jelikož toto nebyla moje jediná lednová Filly nadílka. Bohužel mi ale nepřeje počasí na fotky - slunečno je jedině když jsem v práci, a když mám naopak o víkendu čas, je zataženo. Proto jsou tyhle fotečky trochu jiné než obvykle - po dlouhé době jsem fotila doma, na okně. Mám však v plánu si koupit nějaké levné kruhové světlo a začít víc fotit doma, abych nebyla odkázaná jen na počasí. Držte mi palce, aby se mi to povedlo.

S pozdravem
Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat