Sametové baletky

Hello, everypony!

Dnes vám chci ukázat fotky koníků z léta 2022. Tehdy jsem měla hodně nových přírůstků a fotila jsem, co se dalo. Bohužel jsem ale neměla kapacitu sedět u notebooku a fotky editovat, protože jsem mnohem radši trávila čas venku. Proto se mi povedlo fotky upravit až nyní, po roce a půl. Smutný, já vím. 

Ochudila jsem vás tak o Filly baletky z Aliexpressu. Bohužel, když se dnes snažím rozkliknout objednávku, ukazuje mi to, že zboží nebylo nalezeno. Zmínění koníci se tedy už asi na Aliexpressu neprodávají, minimálně ne na odkazu, kde jsem je koupila já.

Toto jsou všichni koníci z celkem dvou objednávek. Jedna obsahovala dva blind bagy a konkrétního Witchy koníka, u té druhé se daly navolit specifické Filly baletky. Pojďme se na ně podívat podrobněji a představit si jednotlivé z nich.

První byl tento koník, Lumina z Filly Witchy kolekce. Lumina je exkluzivní koník, který je v setu se začarovaným domkem (→zde← německá reklama). Bohužel přišla jen v průhledném sáčku, bez kartičky. I tak mám z ní velikou radost, je moc roztomilá ♥

Přesouváme se na blind bagy. Toto je Silvia z Filly Mermaids kolekce, a ne jen tak ledajaké - jedná se o speciální stříbrnou edici, která byla k dostání v německém vydání časopisu. V blind bagu byla k dostání buďto ona, nebo Michelle, která má rovněž krásný stříbrný ocas. Objednala jsem si ale jen jeden, Filly Mermaids kolekcím příliš neholduji. Mají až moc dodatečných edic, příliš mnoho figurek (dle Filly Wikipedie jich je 69), a jejich designy nejsou vždy úplně hezké. Přesto bylo zajímavé se dostat k originál blind bagu. Jen škoda, že k němu nebyla kartička.

Druhý blind bag byl z kolekce Filly Ballerina, která vyšla v roce 2017. Má celkem 16 koníků, z toho 6 jich je "recyklovaných" z kolekce Filly Unicorn. Jedním z nich je právě tento koník, Cory. Měla jsem obrovskou radost, že jsem měla v blind bagu zrovna jeho, protože Cory je můj nejoblíbenější jednorožec ze staré kolekce. 
 
Bohužel v sáčku nebyla kartička, tahle kolekce už asi kartičky nevede. Byl v ní však tento letáček. (Klikněte na něj pro plnou velikost)
Jak můžete vidět, koníci jsou tradičně rozděleni do pěti rodin + jeden hlavní. V každé rodině je jeden původní Filly Unicorn koník - Sparkle, Loki, Zara, Ashia, Rose a Cory. Líbí se mi, že všechny postavy nejsou pouze klisny, ale že jsou mezi nimi i dva hřebci. Jediné, co mě však zaráží, jsou obrázky na zadních nohách každého koníka. Proč tam mají siluetu člověka? Díky bohu, že na samotných fyzických figurkách to není, protože to vypadá opravdu divně.

Celková cena za tyto tři koníky byla 276 korun. Díky této objednávce jsem si splnila jeden ze svých cílů, a to vlastnit z každé Filly kolekce alespoň jednoho koníka - teď už jsem totiž měla svou první Filly Ballerinu. Jupí! 

Později jsem objevila další obchod na Aliexpressu, který měl v nabídce konkrétní Filly Ballerina koníčky, ze kterých jste si mohli vybrat. Po delším zvažování jsem si odtamtud nakonec objednala tři. Byli dost drazí, jeden vyšel na 150 korun. Říkala jsem si ale, že to stojí za to, protože přece jen tahle kolekce se v České republice nikdy neobjevila a už ani neobjeví. Popadla jsem příležitost za pačesy a zvolila si tyto tři miláčky.

Toto je baletka Nadia. Moc se mi líbil její účes a barevná kombinace, je fakt hezká. Ne všechny baletky z téhle edice měly to štěstí a vypadají takhle dobře, bohužel. Škoda jen toho křivého rohu, ten zkusím časem trošku napravit.

Druhá je Natalie. I ona je relativně hezká, už mi ale na ní nesedí barevná kombinace doplňků; růžovo-modrá koruna, modrý roh, modré botky, svítivě zelená sukně. Možná jí vyrobím nějakou vlastní custom sukničku, protože tohle opravdu k sobě neladí. Figurka jako taková je ale hezká, má zajímavé provedení. ♥

Jako třetího jsem si vybrala Lokiho, protože ho mám moc ráda už z původní Unicorn edice a protože jsem chtěla mít dva hřebce a dvě klisny. Je vážně krásný, naprosto miluji jeho dramatický výraz. Loki, ta nejlepší královna dramatu. ♥

Tady jsou všechny čtyři baletky. Nemohu si pomoct, s těmi ohnutými rohy vypadají prostě komicky. Jsou zbytečně dlouhé a tenké, takže se dá očekávat, že budou takto zdeformované. Je poznat, že tahle edice šla s kvalitou poněkud dolů. Neplánuji si cíleně shánět do své sbírky víc koníků z této edice, ale za ty, co mám, jsem ráda. Je skvělé, že jsem je tehdy na Aliexpressu stihla a mohla si vybrat ty, kteří se mi líbili nejvíce. 

Co si o kolekci Filly Ballerina myslíte vy? Chtěli byste nějakou baletku do své sbírky? Dejte mi vědět do komentářů, těším se na vaše názory ^-^

~ Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat