Darovanému Fillymu na zuby nekoukej

Hello, everypony!

Před nedávnem mě na instagramu kontaktovala jedna moc milá slečna nikky_yasha. Jakožto vášnivá sběratelka My Little Pony občas obdrží ve svých balíčcích i Filly koníčky, které však nesbírá. Proto se mě zeptala, zda bych o ně neměla zájem já, že mi je ráda daruje.

A tak mi zanedlouho dorazilo do zásilkovny stádo nových koníků! Pojďme si je spolu projet.

První jsou tito dva Filly Elves - Amor a Zephyra. Mám z nich obrovskou radost, jsou velikým přínosem do mé sbírky! Díky nim jsem se rozhodla, že se pokusím tuto Elves edici dokončit a posbírat je všechny, protože už mi jich chybí jen pár. Zároveň jsou v báječném stavu. Jsem moc nadšená ♥


Dále tu je Kuno (Filly Princess) a Broom (Filly Witchy). I Broom je důležitý pro mou sbírku, a momentálně uvažuji, že bych si ráda pořídila více čarodějných koníků ♥
Kuna už mám, ale chystám se ho nafotit a nabídnout na výměnu, aby si našel více milující domov, než jaký mu mohu poskytnout já. Je v dobrém stavu, což je skvělé!


Filly Witchy koníci, tentokrát z adventního kalendáře, který jsem zmiňovala v článku →Balíček plný speciálních Filly←. Vlevo s hůlkou je Ivy, vpravo s vánoční ozdobou je Aqua. Kdo četl tento zmiňovaný článek, ví, že Aquu jsem si naposledy objednala a tedy ji mám také dvakrát. To ale nevadí, i ji ráda nabídnu na výměnu někomu, pro koho bude velkým přínosem do sbírky. Jsem si jistá, že se mi povede v budoucnu udělat několik dalších výměn, i když pravděpodobně budou zahraniční.


Dostáváme se ke koníkům, kteří už nejsou v tolik perfektním stavu, ale přesto mi udělali radost. Je to baby Bianca (Filly Unicorn) a Fauna (Filly Mermaids). Moc mě potěšily, především protože z jednorožců mám v baby verzi asi jen tři koníky, zbytek jsou klasičtí větší Filly, a ani mořských pannen nemám tolik. Na této fotce jsou už po vyčištění. Fauna už vypadá o něco lépe, ale Biance čištění moc nepomohlo. Uvažuju proto, že ji možná úplně „odsrstím“, bude to takový můj nový projekt na navrácení její slávy ♥


Dalšími zajímavými projekty budou Alvara (Filly Unicorn) a Chris (Filly Butterfly). Že nevidíte jednorožce a motýlího koníka? To protože Alvaře chybí roh a Chrisovi křídla. Kromě toho jsou ale ve skvělém stavu, co se semišu týče! Proto mám v plánu Alvaře vyrobit nový roh, buďto z fima, nebo na 3D tiskárně. Zaslouží si se zbavit té díry uprostřed čela, chudinka malinká. Chrisovi budu zařizovat nová křídla, a myslím, že už jeden nápad mám. Až se k nim dostanu, určitě se o to s vámi podělím v novém článku! Už teď se moc těším. Dostat takto poškozené koníky je skvělá příležitost, jak si vyzkoušet nové metody oprav. Zase se něco nového naučím, a to mě moc těší. Nehledě na to, že pak si člověk prohlédne svůj výsledek, a je spokojený, že takto poničenému koníkovi dal druhou šanci. ♥


Tím ale moje bizarní projekty nekončí. Toto je Cedric z edice Filly Beauty Queen. Původně měl vypadat nějak takhle, ale bohužel, předešlý majitel od něj ztratil vymodelovanou hřívu s korunkou, takže chudák teď vypadá jako plešatící muž s krizí středního věku. Můj nejmilovanější Filly :c
Proto teď uvažuji, jak mu chudáčkovi pomoct, aby vypadal méně děsivě. Nejjednodušší možnost bude opět fimo či jiná podobná hmota. Mohla bych mu vymodelovat hřívu přímo na hlavě a nemít strach, že mu to potom nebude dobře sedět.
K tomu se ale budu dlouho odhodlávat. Ještě předtím musím pořešit to, že je chudáček trochu zažloutlý a má po těle šmouhy. Nikky_yasha mi vysvětlila, jak se takové vady na ponících řeší „sluněním“. Ráda bych to na něm vyzkoušela. Ještě jednou děkuji za rady, Nikky! ♥


Na závěr tu je nejsladší nejrozkošnější MLP FiM Fluttershy z krystalového prstýnku (červená edice), kterou mi Nikky dala jako dáreček. Narazila totiž na jeden můj článek, kde jsem se zmiňovala, že se mi tito koníci líbí a že bych jich chtěla víc, a vzpomněla si, že má jednu Fluttershy navíc. Udělala mi tak obrovskou radost ♥ Co lepšího dát sběrateli poníků a minerálů, než poníka, který vypadá jako krystal? Miluju ♥

Tímto chci ještě jednou mockrát poděkovat nikky_yasha za všechny koníky, které mi darovala, a rovněž za rady a tipy. Strašně moc mě těší, že se znám s tak milým a laskavým člověkem. Rozhodně mrkněte na její instagramový profil, má naprosto famózní My Little Pony sbírku, ze které padám na zadek. Ráda projíždím její G3 poníky a zamilovaně je obdivuji. ♥
 
Jaký máte vy vztah k poníkům v horším stavu? Snažíte se je napravit, nebo je necháte být? Ráda si přečtu vaše názory ^-^
~ Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat