Barevná edice Filly Princess a kufřík na vážně malý oběd

Hello, everypony!

Asi se ptáte, proč mám tentokrát tak divný nadpis. Věřte mi, taky se sebe samé ptám. Jenže tento článek bude tak chaotický, že si zaslouží i chaotický název. Tak to prostě je.

Nejdřív vám povím o své výpravě do hračkářství, která se uskutečnila 18. března. Dlouho jsem v žádném hračkářství nebyla, většinu věcí objednávám z online e-shopů nebo z druhé ruky. V hračkářství se odehrál krutý souboj mezi mou touhou šetřit a mou touhou si koupit plyšovou kočku. Nakonec jsem však zvítězila, protože jsem si uvědomila, že už nemám své plyšáky kam dát a že bych na ně potřebovala třetí postel. Jak to lidi zvládají, vejít do hračkářství a nekoupit si plyšovou kočku? Určitě to vyžaduje hodně sebezapření a vnitřní síly.

Pak jsem zpozorovala Filly Royale blind bags. Chvíli jsem se věnovala výpočtům a přemýšlela, zda se mi jejich koupě vyplatí. Z Filly Royale edice mi už totiž chyběli jenom 4 koníci, a tak pořízení blind bags mohlo být riskantní. Potom jsem si uvědomila, že 3 z těchto chybějících koníků stojí na zadních nohách. A tak jsem se postavila mezi regály a začala osahávat každý jeden sáček s Filly koníčky, abych po hmatu zjistila, zda koník stojí. Jakmile jsem takového našla, snažila jsem se tou malinkou milimetrovou dírkou nakouknout dovnitř a zjistit, zda má koník žlutou barvu s modrou hřívou. To by totiž znamenalo, že jsem našla koníka jménem Roy - je to jediný žlutý koník z této edice, který stojí na zadních nohách, a také to byl jeden ze čtyř koníků, kteří by se mi hodili do sbírky. Jak to dopadlo?

Odpověď: dobře! Opravdu se mi poštěstilo najít v sáčku tohoto chybějícího šmudlu. Roy z Filly Royale edice, v celé své kráse ♥


To byl jednorázový výlet do hračkářství. Dále bych vám chtěla ukázat obsah jednoho menšího balíčku, který mi přišel. Na bazoši jsem našla zajímavý inzerát, ve kterém mě zaujala tato konkrétní figurka:

Je to Crystal z Filly Princess série. Něco ale na ní nesedí. Originální Crystal má červeno-malinovou hřívu a žlutá kopyta, tahle je ale celá růžová. Jak je to možné? Už nějakou dobu občas narážím na internetu na koníky z Filly Princess, kteří ale mají jinak barevnou hřívu a ocas. Nedávno jsem našla i →tento letáček←, na kterém je vyobrazeno celkem 85 Filly Princess v různých barevných variacích. Tato speciální barevná edice se pravděpodobně prodávala v Anglii, Francii a Španělsku (protože na letáčku jsou tyto jazyky), jistá si tím ale nejsem. Pokud někdo máte více informací, budu za to vděčná.
Tato Crystal je tedy jedna z pěti možných variant - originální, žluté, růžové, fialové a modré. Mám z ní obrovskou radost, stala se velkým přínosem do mé Crystal armády. Doufám, že se mi časem podaří sehnat úplně všechny její varianty. ♥

 


V balíku jsem měla ještě pár dalších koníků, třeba Fleur z Filly Witchy. Jak jsem se zmínila už v předešlém článku, chci se jim teď víc věnovat a časem dokončit i tuhle edici. Fleur je tedy také skvělým přírůstkem do sbírky ♥

 


 Potom jsem si vybrala tuhle maličkou Jewel (Filly Elves baby provedení). Bohužel jí v korunce chybí její speciální kamínek, ale jinak je v relativně dobrém stavu. Časem jí nalepím do korunky nějaký jiný, ať nevypadá tolik „rozbitě“.

 

Tahle Pretty (Filly Princess) poputuje do Německa za mým kamarádem Moji. Miluju její hřívu a ocásek, vypadá jako by byla z cukrové vaty. ♥


Tohoto koníka jsem si přidala do objednávky, protože mi připadal velmi fascinující, a protože jsem neměla ponětí, co je vlastně zač. Až když jsem ho doma rozbalila, zjistila jsem, že v pravé přední noze má díru a že tedy měl držet v kopýtkách nějaký předmět. S trochou hledání jsem zjistila, že je to Studia z Filly Stars kolekce. Údajně se dala sehnat v časopisu a předmět, který má držet v kopýtku, je školní kornout, stejný, jaký jsem v minulosti zmiňovala u „Schulfee“ Melian. Nejvíc mě zaujal její zvláštní čumák, tenhle tvar se často vyskytuje u Filly Angels. Náš pokusný králík rovněž poputuje do Německa za Moji, protože já se ho trochu bojím.


No a nakonec tu máme koníka z Lissy Magic Ponys Diamond: Cherry. Ani Cherry není v perfektním stavu; chybí jí křídla. Mám ale v plánu provést chirurgický zákrok a vytvořit jí křídla nová, aby chudinka neměla v zádech dvě enormní díry. To totiž nezní moc zdravě.


S druhým balíčkem se mi stal menší faux pas. Našla jsem inzerát, který inzeroval tento plechový kufřík a k němu tři koníky. Domnívala jsem se, že to je velký kufřík, podobně velký jako standardní plechové krabičky na Filly koníčky, a že se tak jedná o typický „lunch box“, kufřík na oběd či svačinu. 

Při rozbalení balíčku jsem ale zjistila, že to tak není, a že krabička je ve skutečnosti vážně malinká a ti tři koníci se do ní jen tak tak vešli. Byla jsem z toho trošku zklamaná, protože jsem se těšila, že krabičku využiju na zbylé koníky z Fairy, Unicorn a Elves série, které už se do běžných krabiček nevejdou k ostatním a přebývají. Přesto se ale jedná o zajímavý sběratelský kousek. 


Tuto objednávku jsem uskutečnila především kvůli kufříku jako takovému (proto to pro mě bylo takové zklamání), protože všechny koníky v něm jsem již měla. Jedním z nich je Alex z Filly Beach Party. Naštěstí Alex najde milující domov u Moji. ♥


Článek zakončím fotkou baby Pixie a Alerty (Filly Fairy). Alerta je na výměnu, jestli má o ni někdo zájem~


Přeji vám všem krásné prožití velikonočních svátků a budu se na vás těšit u dalšího článku!

~Eliška Poníková



Žádné komentáře:

Okomentovat