Jarní úlovky z Vinted

Hello, everypony!

Minulý týden jsem byla o víkendu fotit do parku nové Filly. Jedná se o koníky z celkem dvou menších balíčků z Vinted. Byla jsem nadšená, že konečně mohu fotit venku, fakt mi to moc chybělo. Slunce bohužel moc nespolupracovalo, ale i přesto jsem s fotkami relativně spokojená. 

Jako první vám ukážu balíček, který jsem si sestavila „na míru“ a měla jsem možnost si konkrétní koníky vybrat (→zde← odkaz na prodávající, kdybyste si také chtěli udělat radost). Všichni koníci od tohoto člověka mi přišly v perfektním stavu, neodření, krásně udržovaní.

Nejdříve jsem šla po těchto Filly Elves (protože do dokončení sbírky mi jich chybí už jen pár). Toto je Wika a Sibyl. Jsou moc rozkošní. ♥ Vážně tuhle edici miluji, má moc originální design koníků. A mám moc ráda i tuhle fotku, i když jsem během jejího focení zjistila, že jsem postavila koníky hned vedle mraveniště. Je dost možné, že jsem si odnesla domů pár kamarádů, ale toto riziko holt patří k práci Filly fotografa.


Další jsou tito Filly Elves v baby provedení - Trixie, Zephyra, Mirabella a Sally. Pakliže je něco, co opravdu miluji, jsou to baby koníci v mechu. Vypadá to, jako by kolem sebe měli trsy trávy ♥


V mechu se proběhly i Hexie a Vicky z Filly Witchy edice. Začínám si k této edici hledat cestu, a až dokončím sbírku elfů, rozhodně se vrhnu na tyhle rozkošné čarodějnice.


Tohle je další moje velice oblíbená fotografie s jednou jedinou osamocenou sasankou. Je na ní Jonathan z Filly Wedding. Nedávno jsem totiž zjistila, že do dokončení základní edice Filly Wedding mi chybí jen 2 koníci (tedy bez přídavných speciálních koníků z hracích setů). Jonathan byl jedním z nich. Je úžasný, mám tenhle fairy pár moc ráda. Už se těším, až mu s jeho nevěstou udělám více hezkých fotek. ♥


Jako poslední byly v balíčku Lyra a Afrodite z Filly Stars kolekce. Sem tam si z tohohle vydání pár koníků koupím, ale nehodlám tuhle edici nasbírat celou. Líbí se mi koncept, ale provedení už ne. Filly Stars je jedna z edicí, kdy už šla kvalita figurek rapidně dolů. Podívejte se sami na jejich ohnuté rohy a křídla, prostě to nevypadá moc dobře. Ani nevím, zda lze tenhle materiál nějakým způsobem napravit a narovnat. Je to škoda.


Nyní se dostáváme k druhému balíčku, kde jiná paní prodávala již sestavenou sadu a nebylo možné si z ní vybírat. Sada však byla dost levná na to, aby se mi vyplatilo ji objednat. Obsahovala totiž tyto dva koníky, kteří byli na samotném vrcholu mého seznamu přání:

Ano, toto je Hravá Filly a Bouřlivá Filly z Filly Beach Party limitované edice. V jiných verzích se jmenují Play a Kick. Už jsem ani nevěřila, že by je ještě někdo prodával, ale sem tam se vynoří, a v takových chvílích se po nich snažím skočit. Z klasické Filly Forest a Filly Beach Party kolekce jsem totiž nasbírala všechny koníky, kromě těchto speciálních prcků. Díky téhle objednávce mi už chybí pouze tři z osmi. Sice jsou místy odření, ale stále je miluji.


Tady jsou koníci, které už mám a do sbírky jsem je nesháněla, ale brzy si najdou svůj domov u kamaráda Moji. Shadow a Ginger z Filly Beach Party. Shadow je už lehce "plešatá" a odřená, ale Ginger je v docela fajn stavu. Už se těším, až je pošlu do nového domova.


Dalšími adepty na hledání nového domova jsou tito koníci z Filly Princess: Jade, Melody a Linard (ten vzadu). Melody a Linard také poputují k Moji, Jade nabízím na výměnu. Jen už je v horším stavu a docela odřená. Trošku jsem ji umyla, ale víc jí asi nepomohu, chudince.


Za to Diva (také Filly Princess) se mnou zůstává. Ta dosavadní, kterou jsem měla, byla v relativně špatném stavu a odřená, protože byla second hand. Tahle je na tom o něco lépe. Mám z ní radost, je to moje majestátní dáma. Původně ani v balíčku být neměla, ale paní mi ji tam přihodila jako omluvu za Claudii, koníka se zlomeným rohem. Toho jsem ani na focení nevzala, protože jeho stav byl opravdu tragický.


Na závěrečné fotografii můžeme vidět dva koníky z Filly Fairy kolekce; Faye a Oberon. Faye pravděpodobně také nabídnu na výměnu, Oberon brzy odcestuje do Německa. Jsou v překvapivě dobrém stavu, tak jsme se společně provětrali v parku kolem mechu, než ode mě odejdou. Jak já miluju jejich zelená křidélka! ♥

Snad se Vám fotky líbí, protože mně se moc líbilo je pořizovat. Už se nemohu dočkat na další focení venku, to bude další dobrodružství! 

~ Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat