Nejsladší výměna století

Hello, everypony!

Ačkoliv je tady na blogu mrtvo a vypadá to, že o Filly koníčky není moc zájem, není tomu tak. V poslední době jsem začala být aktivní i na svém Filly Crystal instagramu, díky čemuž jsem se seznámila s několika dalšími milovníky Filly koníčků. Problém je v tom, že jsme tak nějak rozesetí po celé Evropě, takže je snazší hledat další fanoušky na mezinárodní sociální platformě a vystupovat tam v anglickém jazyce.

Tímhle způsobem jsem v lednu narazila na človíčka jménem sodacanmoji. Byli jsme oba nadšení, že jsme se seznámili s někým stejně zapáleným pro Filly koníčky. A jelikož kolem sebe nemáme moc kamarádů, kteří by s námi toto nadšení sdíleli, a oba jsme měli některé Filly dvakrát... Rozhodli jsme se spolu udělat výměnu. 

V minulosti jsem už dělala výměnu s moc milou slečnou z Polska, přes Vinted. Tam jsem ale posílala asi jen dva koníčky, nebylo to nic velkolepého. Tenhle balíček pro Moji měl ale jít do Německa, mnohem dál. Byla jsem z toho trošku nervózní a cena za poštovné mě dost odrazovala, ale nakonec jsme do toho šli.
Osvědčilo se mi poslat balíček přes PPL. Do Německa to stálo 264 korun, ale měla jsem jistotu, že balíček dorazí. A že dorazil rychle! V pondělí ráno jsem balíček odeslala a ve středu už byl u Moji doma. Proto vřele doporučuji.

Kromě pár drobností jako notýsku, hroznového cukru, washi pásek, náramku apod. jsem poslala v balíčku tyto koníky:

Zleva doprava: Troy (Filly Beach Party), Karkadan (Filly Unicorn), Cedric (Filly Royale), Candy (Filly Beach Party), Astro (Filly Stars), Karus (Filly Princess), Beach (Lissy Teeny Pony), Claudia (Filly Unicorn re-release), Fawn (Filly Fairy).
Tohle byla moje největší výměna v životě! Jsem moc ráda, že tito koníci našli nový, milující domov. ♥


A zde už jsou koníci, které jsem na oplátku dostala já od Moji. Vlevo Morgan (Filly Witchy), vpravo Cherry (Filly Elves). Oba dva jsem vyčistila, jsou ve skvělém stavu! Miluji jejich barevné kombinace ♥


Dále tu máme tyto dvě speciální figurky ze série Filly Butterfly, obě z německého Filly časopisu. Vlevo je Ada, úplně nová postava. Její křídla svítí ve tmě. Vpravo je Sara, která je sice v původní Butterfly edici, toto je však speciální vydání s duhovými křídly, jako má princezna Scarlet. Obě byly v nerozbalených blind bags, ještě mají tu typickou vůni nových Filly ♥


A jako posledního Filly tu je baby Elvin z Filly Fairy kolekce ♥ Je to malý rozkošný šmudla, mám z něj radost ♥ 


Dále mi Moji poslali tyto plechové krabičky, ukrývající 9 teeny Lissy Magic Ponys ♥ Neměla jsem vůbec ponětí, že Lissy mají takovýhle branding s plechovými krabičkami a vícero kolekcemi. Je to super! Na následujících fotografiích si můžete prohlédnout konkrétní koníky, které jsem měla v krabičkách:


Toto jsou Unicorn a Rosy. Nový roztomilý ship v mých ponících ♥


Greek a Superstar. Greek je asi můj nejoblíbenější z celé té kolekce. Miluju ty barvičky a vlnky ♥


Tito koníci se jmenují Jump a Butterfly. Také moc roztomilí frajeři ♥


A z posledních koníků to jsou Lightning, Lion a Whity. Baví mě jejich design, Lightning je absolutní pankáč a žiju pro něj.


Poníci nebyli to jediné, co mi Moji poslali. Mimo jiné mi do balíčku přidali i plno sladkostí, dvě sady washi pásek, samolepky s jejich grafickými návrhy, a pak tyto originál Filly samolepky! Nikdy jsem nevěřila, že je kdy budu mít. Mám z nich velikou radost! Ještě musím vymyslet, kam si je nalepím. Možná je použiju do svého pony deníku. 


Z čeho jsem ale měla asi největší radost bylo toto přáníčko s obrázkem, který mi nakreslili. Když jsem to uviděla poprvé, málem jsem se rozplakala. Vždycky si nesmírně cením, když mi někdo nakreslí obrázek. A jakmile je to obrázek, který mohu mít ve fyzické podobě, je to ještě lepší! Fakt jsem z toho moc nadšená. Už se těším, až budu mít hotový pokoj, abych si to tam mohla někde trvale vystavit. Tuhle kresbu totiž potřebuju vidět každý den. →Zde← můžete najít příspěvek od Moji ve větší kvalitě ♥

Tímto chci ještě jednou Moji moc poděkovat. Neskutečně to pro mě znamená, nejen samotná výměna, ale i naše přátelství, které mezi námi za tu dobu vzniklo. Děkuji za vše ♥

~Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat