Filly Ice Princess

Hello, everypony!

Pamatujete si, jak jsem před víc jak měsícem psala v článku →Zasněžení Filly z Německa← o Filly Ice Princess kolekci, která obsahuje jednoho jediného Filly koníčka? A jak toho Filly koníčka určitě nikdy mít nebudu?

No, tak došlo ke změně plánu. 

Po napsání toho zmiňovaného článku mi to bylo hrozně líto, že se tento koník nikdy neocitne v mé sbírce. Nakonec mi to nedalo, začala jsem se po něm dívat všude možně. Našla jsem ho na Vinted za asi 200 korun, u uživatelky marinan-2020. To mi vzhledem k vzácnosti koníka připadalo jako adekvátní cena. Problém však byl v tom, že tento prodejce je z Německa. 

Nezastavilo mě to. Přece jen, kdybych čekala, až se takový koník objeví někde na bazaru v České republice, asi bych se už nikdy v životě nedočkala. Sice jsem zaplatila docela velké peníze za poštovné, ale zároveň jsem využila jedinečné příležitosti.

Řekla jsem si tedy, že když už je poštovné tak vysoké, koupím si od této paní více věcí. Otevřela jsem si tedy všechny její nabídky... A přesně v ten moment mi spadla čelist. Marinan-2020 totiž nabízí na Vinted vážně hodně Filly koníčků - kompletní starší kolekce, speciální figurky, ale i edice, o kterých jsem neměla ponětí, že vůbec existují. Třeba Filly Princess baby golden edici, Filly Unicorn golden Pearlies, nebo Filly Fairy baby neon edici. Opravdu jsem se v tu chvíli cítila jako Alenka v Říši divů. 

Zmínila jsem se o tom prodávající. Ta se mi po delším dopisování (kdy jsme mixovaly češtinu, angličtinu a němčinu) svěřila, že koníci v nabídce původně patřili její dceři, která na internetu vystupuje pod přezdívkou FillyFun; možná znáte její →youtube← nebo →instagram←.  Její sbírka byla vážně obrovská, ale po dlouhém rozmýšlení se rozhodla některé koníky prodat, aby dělali radost zase někomu jinému. S největší pravděpodobností tedy vlastním koníka, kterého FillyFun zveřejnila v →tomto příspěvku←. Hustý!

Asi vám je jasné, že žádné velké poklady jsem si nekoupila. Vybrala jsem si celkem 4 drobné věci, které však byly pro mou sbírku přínosné. Pojďme se na ně společně podívat. 

První je tato skvělá plechová krabička z kolekce Filly Princess. Je to jedna z mála plechových krabiček, které mi chyběly do sbírky, proto mám velikou radost, že už ji po tolika letech konečně mám. Hned jsem si do ní přesunula celou svou Princess sbírku:

Tady už je zaplněná. Samozřejmě koníčky jsem měla už předtím své, nebyli zakoupeni spolu s krabičkou. Byla prázdná.



Další je Filly Fairy plechová krabička, která je mělká, s odklápěcím víkem. Pravděpodobně má sloužit jako pouzdro na psací potřeby. U nás v ČR jsem ji nikdy neviděla, takže mám radost, že se mi povedlo sehnat takovouto raritu ze staré kolekce. Miluji ji. Strašně moc mi chybí tento starý styl ilustrací. Čím déle na ni koukám, tím více nostalgie pociťuji. ♥



Toto je Virginia z Filly Stars kolekce. Byl to jeden z mála koníčků, kteří se od prodávající dali koupit samostatně. A jelikož Virginia představuje znamení Virgo (Panna), ve kterém jsem narozená, skočila jsem po ní. Je moc roztomilá, líbí se mi její model a hříva ♥


 
A nakonec je tu hvězda našeho večera, Greta z Filly Ice Princess kolekce. Jak jsem již zmínila, žádný jiný koník v této kolekci již není, jen ona sama. Od jiných Ice edicí je atypická tím, že má česací ocásek jako Filly Royale, a také tím, že její brusličky lze sundat. Koníci z jiných Ice sérií mají ve svých bruslích zařízení, díky kterému vytvářejí světelnou stopu na speciálním "kluzišti". Greta však nic takového v bruslích nemá, jedná se pouze o nasazovací příslušenství k ní. Je nádherná ♥



Paní mi k ní zaslala i origiální obal a časopis, ve kterém se dala koupit. Je to německé vydání časopisu Filly Fun, číslo 6 z roku 2016. Aspoň jsem si potrénovala němčinu při čtení komiksů v něm :D
 
Jedna věc, která mi stále vrtá hlavou, je, jak se společnosti Dracco povedlo tehdy obejít copyright. Greta je totiž očividně založená na postavě Elsy z Frozen, to nelze popřít. V době, kdy Frozen všude frčelo, to určitě byl pro Filly koníky dobrý obchodní tah. Jak to, že takový tah byl vůbec možný? Toho se asi nedopátrám.
 
Celkem jsem za balíček dala i s poštovným 775 Kč. To jsou docela dost velké peníze, ale rozhodně to stálo za to. Všechny věcičky mi udělaly velikou radost! Filly Princess krabička byla na mém seznamu přání vážně dlouho. A konečně jsem si splnila cíl "mít Filly koníčka od každé Ice edice", což pro mě v minulosti bylo něco naprosto nepředstavitelného. 
 
Co vy? Máte nějaký cíl, kterého chcete dosáhnout se svou sbírkou? Máte podobný příběh o pořízení nějakého sběratelského předmětu, který dlouho visel ve vašem seznamu přání? Budu ráda, když se se mnou podělíte o svou zkušenost. ^-^
 ~Eliška Poníková

Žádné komentáře:

Okomentovat